Інтерпретація текстів

Додано: 5 січня 2021
Предмет: Українська мова, 10 клас
Тест виконано: 891 раз
12 запитань
Запитання 1

Прочитайте діалог.

- Галинко,ти в костюмі? Напевно,на ділову зустріч ідеш.

- Так,але після обіду до спортзалу.Ходімо разом.

- Не знаю,чи встигну,адже ввечері збираюся на бабусин день народження.

Останню репліку співрозмовника Галинка має інтерпретувати для себе,як те,що її товариш

варіанти відповідей

піде до спортзалу

не любить спортзал

не хоче йти до спортзалу

можливо,піде до спортзалу

не встигне сходити до спортзалу

Запитання 2

Прочитайте діалог.

Хлопець запитує в однокласниці:

- Марічко,підкажи,які квіти любить твоя сестра.

- Надійці подобаються різні квіти,але найбільше -жовті.

- Нарциси підійдуть для побачення?

- Не впевнена,адже жовтий - колір розлуки,- зауважила Марічка.

НЕПРАВИЛЬНИМ є твердження


варіанти відповідей

Надійці подобаються різноманітні сорти квітів.

Надійка не любить нарцисів.

Марічка не радить хлопцеві дарувати Надійці нарциси.

хлопець цікавиться улюбленими квітами Надійки.

хлопець довіряє думці Марійки

Запитання 3

Прочитайте діалог.

- Хто з тренерів повезе нашу команду до Львова?-запитав Олег.

- Можливо,Андрійчук,-відповів Микита.

- Мабуть,так.А ти поїдеш?

-Це залежить від досягнень,які я продемонструю на чемпіонаті міста.

Правильним є твердження

варіанти відповідей

хлопців до Львова повезе тренер Андрійчук

поїздка Микити залежить від чемпіонату

тренер Андрійчук уже вийшов із відпустки

Микита ще не знає,який тренер повезе команду до Львова

поїздка Олега до Львова залежить від рішення тренера

Запитання 4

Прочитайте діалог

-Біля нашого будинку житлово-комунальне господарство зібралося висадити декоративні ромашки,але мешканці обурюються,бо ці квіти швидко відцвітають,-зауважила Інна.

-А в наших полісадниках,-відреагувала Ірина,-повисаджували ялівець-вічнозелена хвоя і справді постійно зелена: і влітку,і взимку. Й око тішить своєю простотою.

Правильним є твердження

варіанти відповідей

біля будинку Інни не будуть висаджувати декоративні ромашки.

Ірина зазадрить Інні через пишний та вічнозелений ялівець біля її будинку.

Ірина дала пораду Інні щодо вибору рослин для декорування двору.

Інна й інші мешканці будинку не бажають декоративних ромашок у дворі.

Ірина співчуває Інні через невдалий вибір ЖКГ щодо озелення її двору.

Запитання 5

Прочитайте діалог.

- Мої діти ніколи не пропускають уроків без поважних причин,-зауважила Євгенія.

-А поїздку до Єгипту серед навчального року ти вважаєш поважною причиною?- спитала сусідка.

- Людонько,але ж у турагенції була неймовірна акція! Хіба ти не повезла б своїх дітей на пляж за пів ціни?

- Не повезла б, бо школу пропускати не можна.

- Ми з репетиторами все надолужимо,-іронічно відповіла Євгенія.

НЕПРАВИЛЬНИМ є твердження

варіанти відповідей

для Людмили акційна ціна на турпоїздку не є поважною причиною,що дозволяє дітям пропускати шкільні уроки.

Євгенія вважає акційну ціну на турпоїздку поважною причиною,що дозволяє її дітям пропускати шкільні уроки

на думку Євгенії, Людмила заздрить їй і її дітям через недорогу закордонну поїздку.

у Євгенії та Людмили різне розуміння важливості систематичного навчання дітей у школі

Євгенія доволі легковажно ставиться до навчання її дітей у школі

Запитання 6

Прочитайте діалог.

Привітавшись, Андрій дістав із кишені піджака кілька дисків.

– Що це? – запитав я.

– Музику нам записав, – пояснив Андрій. – Щоб дорогою слухати.

– Та в мене свій плеєр є, – відповів я.

Останню репліку співрозмовника Андрій має інтерпретувати для себе як те, що його супутник

варіанти відповідей

слухатиме свою музику

любить іншу музику

не слухає музики з дисків

ображений ініціативою товариша

не має свого плеєра

Запитання 7

Прочитайте діалог.

-Назаре, обов'язково забери сестру з дитсадка,-попросила мати.

- На жаль,не зможу: я пропустив багато репетицій,-відповів син.

Точно передає зміст діалогу речення

варіанти відповідей

Назар знову відмовився забирати сестру з дитсадка, хоч мати вчергове просила про це.

Назар поскаржився, мовляв, пропустив багато репетицій через те, що мама постійно доручала йому забирати сестру з дитсадка.

Матері дуже не сподобалося те,що Назар відмовився забрати сестру з дитсадка.

Мати настійливо просила Назара забрати сестру з дитсадка,але він відмовився,бо пропустив багато репетицій.

Мама не вважає репетиції Назара важливою справою

Запитання 8

Реченню "Як свідчить перське прислів*я, доброзичливість у людських стосунках-це коштовність ,яка збагачує не того, хто її отримує ,а того, хто її дає" НЕ ВІДПОВІДАЄ за змістом речення

варіанти відповідей

За перським прислів*ям, доброзичливість у людських стосунках -це коштовність, яка не збагачує того, хто її отримує, а того, хто її дає.

Відповідно до перського прислів*я, доброзичливість як коштовність у людських стосунках збагачує не обдарованого нею, а того, хто обдаровує.

Перське прислів*я стверджує: доброзичливість-це коштовність людських стосунків, яка збагачує не того, кому вона адресована, а того, хто її виказав.

За перським прислів*ям, доброзичливість у людських стосунках -це коштовність, яка хоч і не збагачує того, хто її дає, але обдаровує її отримувача.

Доброзичливість, як засвідчує перське прислів*я, є тією коштовністю людських стосунків, яку даровано не тому, хто її отримує, а тому, хто її дає.

Запитання 9

Прочитайте діалог.

- Добрий день, Ольго , не бачила тебе з випускного вечора.

-Вітаю, Жанно Сергіївно. Дякую, у мене все гаразд. А у Вас що нового?

-Я, Олю, як завжди, уся в шкільних клопотах. Цікаво, що ти робиш, моя дівчино?

- Я, пані вчителько, працюю спортивним тренером, і мені це до вподоби.

-Молодець, юна тренерко! Це прекрасно, що знайшла заняття до душі. Успіхів тобі!

НЕПРАВИЛЬНИМ є твердження

варіанти відповідей

Оля та Жанна Сергіївна не бачилися ще з випускного вечора.

Жанна Сергіївна, як завжди, уся в шкільних клопотах.

Учителька похвалила Олю та побажала їй успіхів.

Оля розповіла вчительці про те, що працює спортивним тренером, але це заняття їй не дуже подобається.

Запитання 10

Прочитайте вислів -рекомендацію.

Для успішної підготовки проєкту вкрай важливо працювати з однодумцями, бо згуртована команда спроможна подолати будь-які перешкоди.

НЕ ВІДПОВІДАЄ наведеному вислову за своїм змістом речення


варіанти відповідей

Запам*ятайте: працюючи з однодумцями над підготовкою проєкту,ви переконаєтеся, що згуртована команда спроможна подолати всі перешкоди.

Зауважте,що для успішної підготовки проєкту,ви переконаєтеся,що згуртована команда спроможна подолати всі перешкоди.

Майте на увазі: над проєктом потрібно працювати з однодумцями,оскільки згуртована команда долає будь-які перешкоди.

Візьміть до уваги: працюючи зі згуртованою командою над підготовкою проєкту, ви пересвідчитися в її здатності долати будь-які перешкоди.

Зважте,чи доцільно згуртовувати однодумців для роботи над проєктом з метою подолання будь-яких можливих перешкод.

Запитання 11

Прочитайте діалог.

-Світлано, жовті троянди -гарний подарунок для моєї дівчини? -запитав Олег.

-Жовті троянди-символ розлуки, тому раджу купити білі, - відповіла сестра.

Точно передає зміст діалогу речення

варіанти відповідей

Світлана наполягає на тому, що білі троянди красивіші за жовті.

Світлана радить купити інші квіти, тому що не любить жовті троянди.

Олег засмутився, що купив квіти, які можуть образити його кохану.

Засмучена сестра через ревнощі кепкує з братового подарунка коханій.

Світлана радить купити інші кіти через негативну символіку жовтих троянд.

Запитання 12

Прочитайте розмову.

-Віталію Семеновичу,я вже готовий.

-Богдане,а ти спитав у дівчат, чи підуть вони на матч.

-Алло! Галю,Олю,ви йдете на матч уболівати за нашу команду?

-Авжеж,Богданчику...

-Микито,передай Віталію Семеновичу,що дівчата прийдуть.

НЕПРАВИЛЬНИМ Є ТВЕРДЖЕННЯ

варіанти відповідей

Віталій Семенович наказав Богданові спитати у дівчат, чи підуть вони на матч.

Богдан сказав Микиті передати Віталію Семеновичу, що дівчата прийдуть.

Богдан поцікавився в дівчат, чи підуть вони на матч.

Галя та Оля запевнили, що підуть на матч.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест