Мікротема – це...
Скільки існує типів мовлення?
Розстав речення в певній послідовності, щоб вийшов текст.
1. Цуценя пирхнуло і відкинуло його.
2. Ящірка вивернулась і втекла.
3. Ящірка сиділа на камені і грілася на сонечку.
4. А ящірка сидить під каменем і новий хвіст відрощує.
5. Залишився у цуценяти тільки хвіст у зубах.
6. До неї підкралося цуценя і схопило її за хвіст.
Текст – це...
.Що може відображати заголовок?
Тема тексту - це...
Текст-розповідь - ...
Визначити, до якого типу мовлення належить даний текст.
Кіт Димок великий і пухнастий. Шерсть у нього сіра, як дим. Хвіст довгий і розкішний. У кота великі чорні очі і маленькі гострі вушка.
Прочитайте текст. Вибери правильний план до нього
На маленькій планеті жив робот Рома. Кожного дня на світанку він облітав свою планету і перевіряв, чи все в порядку. У чудовому саду росла чарівна троянда. Вона посміхалася до Роми і дарувала йому радість. Рома брав із чистого струмочка воду і напував троянду, захищав її від пекучого сонця і сухого вітру.
Одного разу Рома полетів на іншу планету. Йому було весело серед нових друзів. Він зовсім забув про троянду.
Коли робот повернувся додому, то побачив, що за цей час трояндовий кущ засох. Рома гірко плакав і зрозумів, що друзів забувати не можна.
В якому порядку повинні бути розташовані речення, щоб вийшов текст?
А) Та це ж їжачок!
Б) З них їжачок зробить м'яку постіль на зиму.
В) Біля мене заворушилась листяна кулька.
Г) Я йшов лісом і збирав кольорові листочки.
Д) Він збирає осінні листочки.
Вибери заголовок до тексту за планом.
План
1.Настала осінь
2.Збір урожаю
3.Щедрі дари осені
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома