Укажіть словосполучення, в якому залежне слово стоїть після головного:
З’ясуйте, в ролі якого члена речення виступає виділене слово.
Місяць, другий вже ведеться нескінченна та облога.
Укажіть речення зі звертаннями.
Яке речення наведено нижче?
Не видно байдари моєї біля берега, пливе вона вільно у чисте море, все далі й далі з вітрилами, із веслами, з добрим кермом, тільки мене, господаря, на ній бракує.
Укажіть, в якому реченні з прямою мовою допущено пунктуаційну помилку.
Визначте, в якому словосполученні одне зі слів ужито у переносному значенні.
З’ясуйте, в ролі якого члена речення виступає виділене слово.
Яблучко від яблуні недалеко падає.
Визначте, в якому реченні пропущено двокрапку при однорідних членах.
Оберіть речення, в якому слово КВІТКА є підметом.
Скільки граматичних основ має речення Гримить Дніпро, шумить Сула, озвались голосом Карпати?
Розташуй речення так, щоб утворився текст:
1. Великий запас харчів зробила білочка на зиму.
2. У дуплі дерева вона влаштувала комору. Трудівниця увесь день носила у дупло горіхи.
3. Був кінець літа. Маленька білочка готувалася до зими.
Головна думка тексту – це ...
Визначте поширене речення.
Визначте, в якому з рядків всі слова пишуться з апострофом.
Вкажіть рядок, в якому рядку НЕ всі слова пишуться з м'яким знаком.
Укажіть рядок, де всі подані слова є між собою синонімами.
Позначте рядок, у якому є помилки у вживанні подовжених та
подвоєних приголосних.
У якому рядку зроблено орфографічну помилку?
На місці пропуску треба писати С у рядку
Потребує редагування речення.
Правильно вказані типи мовлення у рядку:
До типів мовлення НЕ належить
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома