« Хіба ревуть воли, як ясла повні?» П.Мирного - це ..
Що спричинило трагедію ліричного героя твору М.Коцюбинського «Інтермеццо»?
Яка причина Іванової туги в новелі В.Стефаника «Камінний хрест»?
Установити відповідність між автором і назвою твору
1 П.Мирний А «Кайдашева сім’я»
2 І.Карпенко-Карий Б «Хіба ревуть воли, як ..."
3 І.Нечуй-Левицький В «Мойсей»
4 І.Франко Г «Чорна рада»
5 Леся Українка Д «Мартин Боруля»
6 М.Коцюбинський Е «Тіні забутих предків»
Є «Лісова пісня»
Односельці запам’ятали в селі господарем, що «...мав усе лиш одного коня і малий візок із дубовим дишлем. Коня запрягав у підруку, сам себе в борозну; на коня мав ремінну шлею і нашильник, а на себе ... накладав мсту мотузяну шлею».
Що зробив Мартин із документами на дворянство? ( "Мартин Боруля").
Як прийнято називати театр другої половини XIX ст.?
НЕПРАВИЛЬНИМ є твердження: ( "Тіні забутих предків")
Хто порушив проблему емансипації жінок?
Як перекладається з латини intermezzo:
Щезник, мольфар, Чугайстир є персонажами твору
Імпресіонізм є основним стильовим струменем у творчості
Установіть відповідність між назвою та персонажами твору
Назва твору
1 «Хіба ревуть воли, як ясла повні?»
2 "Камінний хрест"
3 «Valse melancolique»
4 «Тіні забутих предків»
Персонажі твору
А Чугайстир, Палагна, Юра
Б Софія, Марта, Ганна
В Іван, сусіди, дружина
Г Максим Ґудзь, пани Польські, баба Оришка
Д Микола, Макогоненко, Терпилиха
«Переломаним» земляки прозвали
Василь Стефаник започаткував в українській літературі стильову течію
За жанром «Valse Mélancolique» є
Увідповідніть назви творів з їхніми уривками.
Назва художнього твору
1 «Тіні забутих предків»
2 «Intermezzo»
3 «Камінний хрест»
4 «Valse melancolique»
Уривок
А «Мене втомили люди. Мені докучило бути заїздом, де вічно товчуться оті створіння, кричать, метушаться і смітять. Повідчиняти вікна! Провітрить оселю! Викинуть разом із сміттям і тих, що смітять. Нехай увійдуть у хату чистота й спокій».
Б «А всього маєтку лишив йому тато букату горба щонайвищого і щонайгіршого над усе сільське поле. На тім горбі копали жінки пісок, і зівав він ярами та печерами під небеса, як страшний велетень. Ніхто не орав його і не сіяв і межі ніякої на нім не було».
В «І класичну музику люблю. Навчила мене її розуміти й відгадувати по «мотивах», одна з моїх товаришок, якої душа немов складалася з тонів і була сама олицетворена музика».
Г «Сумно і непривітно тепер в нашій Тухольщині! Казкою видається повість про давні часи і давніх людей. Вірити не хотять нинішні люди, що виросли в нужді й притиску, в тисячолітніх путах і залежностях. Але нехай собі!»
Д «Звідси дивився на гори, близькі й далекі верхи, що голубіли на небі, на смерекові чорні ліси з їх синім диханням, на ясну зелень царинок, що, мов дзеркала, блищали в рамах дерев. Під ним, в долині, кипів холодний Черемош».
Установіть відповідність між рядками з «Кайдашевої сім’ї» Івана Нечуя-Левицького й художніми засобами, ужитими в цих уривках.
Художній засіб
1 порівняння
2 тавтологія
3 персоніфікація
4 фразеологізм
Уривок
А «А де ж ти, волоцюго, волочився до цього часу?»
Б «…такий слухняний, такий тихий, хоч у вухо бгай».
В «…густа каша ніби стогнала в горшку…»
Г «Моя мати квітчала мене, як рожу…»
Д «Я поб'ю на тобі оце мотовило на трісочки…»
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома