пр.р.Поняття бренду, брендингу. Елементи фірмового стилю. Айдентика. 11кл

Додано: 5 грудня
Предмет: Інформатика, 11 клас
9 запитань
Запитання 1

Брендинг - це

варіанти відповідей

 це набір кольорових, графічних, словесних, типографічних, дизайнерських, постійних елементів (констант), що забезпечують візуальну і змістову єдність товарів (послуг) усієї вихідної від фірми інформації, її внутрішнього оформлення

 це назва, термін, символ або дизайн (або комбінація всіх цих понять), що позначають певний вид товару або послуги окремо взятого виробника (або групи виробників) і виділяють його серед товарів і послуг інших виробників.

Запитання 2

Бренд - це

варіанти відповідей

 переконлива обіцянка якості, обслуговування і цінності на тривалий період

 це набір елементів, що забезпечують візуальну і змістову єдність товарів

 комплекс понять, які узагальнюють уявлення людей про відповідний товар, послугу, компанію або особистість.

Запитання 3

Фірмовий стиль - це

варіанти відповідей

процес формування бренду, який може займати кілька років.

набір колірних, графічних, словесних, типографських, дизайнерських, постійних елементів (констант), що забезпечують візуальну і змістову єдність товарів (послуг) усієї вихідної від фірми інформації, її внутрішнього оформлення.

 назва, термін, символ або дизайн (або комбінація всіх цих понять), що позначають певний вид товару або послуги окремо взятого виробника (або групи виробників) і виділяють його серед товарів і послуг інших виробників.

Запитання 4

До основних елементів «фірмового стилю» належать?

варіанти відповідей

Фірмовий комплект шрифтів;

 Товарний знак;

 Фірмова симетрія;

Фірмові кольори;

Запитання 5

Що ви розумієте під поняттям «айдентика»?

варіанти відповідей

це сукупність візуальних складових компанії, які створені для того, щоб підвищити її впізнаваність, престиж і сформувати образ компанії в очах споживачів;

це передача з допомогою рекламних матеріалів культури країни;

це діяльність зі створення тривалої прихильності до товару;

це уявлення про товар, який володіє рядом безумовних характеристик;

Запитання 6

Розвиненим брендом (strong brand) вважається такий бренд:

варіанти відповідей

який знають і можуть відрізнити від інших марок по ключових елементів понад 60% споживачів даної товарної категорії

 який повністю дублює відомі бренди

 який схожий на інші бренди

Запитання 7

Оберіть види айдентики

варіанти відповідей

традиційна

 вербальна

 динамічна

 інформаційна

Запитання 8

Оберіть складові айдентики

варіанти відповідей

логотип

 упаковка

візитівки

 брендбук

електронні листи

бланки

 слоган

фірмовий стиль

Запитання 9

Оберіть елементи бренду

варіанти відповідей

ім'я 

 слоган

 графіка

форми і кольори

логотип

брендбук

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест