Працюємо з інформацією 2

Додано: 17 квітня 2020
Предмет: Інформатика
Тест виконано: 92 рази
4 запитання
Запитання 1

Склади алгоритм спостереження за прив'язаним об'єктом під час падіння.


1. Намотай на палець вільний кусок нитки.

2. Прив'яжи до кінця нитки пластмасовий корок від пляшки з-під води.

3. Відпусти м'ячик так, щоб він упав.

4. Візьми пластиліновий м'ячик у руку, на палець якої намотано нитку.

5. Обліпи корок довкола пластиліном, щоб утворився м'ячик.

варіанти відповідей

1, 2, 3, 4, 5.

2, 5, 1, 4, 3.

3, 1, 5, 3, 4.

Запитання 2

Хто виконавець?


Вітер ніс повітряну кулю в одному напрямку протягом 8 год, а в протилежному напрямку у 5 разів довше. На скільки більше годин куля летіла у протилежному напрямку?

варіанти відповідей

Учень, який розв'язує задачу.

Куля

Вітер

Запитання 3

Скільки разів на тиждень Максим виконує даний алгоритм?

1. Прокинутися о 8 год.

2. Ранковий туалет. Сніданок.

3. Підготувати необхідне для навчання.

4. Навчатись у Віртуальній школі.

5. Виконувати домашнє завдання.

6. Дозвілля.

варіанти відповідей

1 раз

2 рази.

5 разів.

Запитання 4

У якій програмі учитель може проводити відео уроки?

варіанти відповідей

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест