Склади алгоритм спостереження за прив'язаним об'єктом під час падіння.
1. Намотай на палець вільний кусок нитки.
2. Прив'яжи до кінця нитки пластмасовий корок від пляшки з-під води.
3. Відпусти м'ячик так, щоб він упав.
4. Візьми пластиліновий м'ячик у руку, на палець якої намотано нитку.
5. Обліпи корок довкола пластиліном, щоб утворився м'ячик.
Хто виконавець?
Вітер ніс повітряну кулю в одному напрямку протягом 8 год, а в протилежному напрямку у 5 разів довше. На скільки більше годин куля летіла у протилежному напрямку?
Скільки разів на тиждень Максим виконує даний алгоритм?
1. Прокинутися о 8 год.
2. Ранковий туалет. Сніданок.
3. Підготувати необхідне для навчання.
4. Навчатись у Віртуальній школі.
5. Виконувати домашнє завдання.
6. Дозвілля.
У якій програмі учитель може проводити відео уроки?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома