9 клас Побудова тривимірних об’єктів з використанням графічних текстур, текстових частин та їх рендеринг.

Тест виконано: 56 разів
11 запитань
Запитання 1

Для переходу в режим редагування вершин, ребр та граней, натискаємо клавішу...

варіанти відповідей

Ctrl

Tab

Shift

Alt

Запитання 2

Зображення, яке "накладається" на поверхню 3D-моделі, для створення ефекту певних властивостей матеріалу.

варіанти відповідей

Рельєф

Властивість

Текстура

Прозорість

Запитання 3

У Blender для додавання текстури об'єкту слід перейти до групи кнопок

варіанти відповідей

Modeling

Shading

Layout

Rendering

Запитання 4

В основі побудови поверхні типу Сіть (mesh) лежить трьохелементна структура...

варіанти відповідей

вершини

ребра

грані

точки

площини

система координат

освітлення

камера

Запитання 5

Для вибору режиму вибору ребр (Edge select) натискаємо на кнопку...

варіанти відповідей
Запитання 6

Для того щоб додати текстовий об'єкт натискаємо комбінацію клавіш ....

варіанти відповідей

Shift+A

Ctrl+A

Shift+N

N

Запитання 7

Текстові об'єкти у Вlender - векторні об'єкти, які створені із ...

варіанти відповідей

кривих

літер

пікселів

3 - D примітивів

Запитання 8

При натисканні клавіші Home,текстовий курсор переміститься...

варіанти відповідей

На початок слова

У кінець слова

На початок рядка

У кінець рядка

Запитання 9

Щоб виділити частину тексту, затискаємо клавішу...та клавішу...

варіанти відповідей

Shift +→

Ctrl + →

Tab + →

Alt + →

Запитання 10

Встановіть правильний порядок дій:

Для того, щоб перетворити текст у об'ємний текст, потрібно:

1) виділити текст

2) вибрати вкладку Геометрія

3) вибираємо властивість Витиснути

4) задаємо відповідне значення властивості

5) В меню властивостей натискаємо а

варіанти відповідей

1,2,3,4,5

5,2,3,4,1

1,5,2,3,4

2,3,4,5,1

Запитання 11

Для запуску рендеру, натискаємо клавішу:

варіанти відповідей

F1

F12

Run

Tab

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест