Щоб розмістити кнопку у вікні, потрібно створити новий об'єкт типу:
Створити новий об'єкт типу Button, пов'язати його зі змінною, яка визначатиме ім'я об'єкта
Розмістити Button у вікні
Вкажіть на команду установлення для кнопки стану недоступна
Вкажіть на команду виведення на кнопці вказаного тексту
Вкажіть на команду установлення для кнопки червоного кольору фону
Щоб розмістити напис у вікні, потрібно створити новий об'єкт типу:
Створити новий об'єкт типу Label, пов'язати його зі змінною, яка визначатиме ім'я об'єкта
Розмістити Labelу вікні
Вкажіть на команду зміни розміру шрифту напису
Вкажіть на команду зміни тексту напису
Вкажіть на команду зміни кольору символів напису
Компонент Entry застосовується для:
Як отримати значення з поля об’єкта е1 класу Entry і присвоїти його змінній а цілого типу?
Як отримати значення з поля об’єкта е1 класу Entry і присвоїти його змінній а цілого типу?
В яких операторах правильно організовано введення з клавіатури дійсного значення?
Що буде виведено в консоль після виконання фрагменту програми, якщо уведено рядок "2.5 3.3 5"?
a, b, c = map(float, input('a, b, c? ').split())
S = a+b+c
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома