Практична робота №10 (50 урок)

Додано: 14 березня
Предмет: Інформатика, 8 клас
17 запитань
Запитання 1

Щоб розмістити кнопку у вікні, потрібно створити новий об'єкт типу: 

варіанти відповідей

Button

Label

Entry

Запитання 2

Створити новий об'єкт типу Button, пов'язати його зі змінною, яка визначатиме ім'я об'єкта

варіанти відповідей

button = Button()

button.pack()

root = Tk()

root.geometry('600x400')

Запитання 3

Розмістити Button у вікні

варіанти відповідей

button = Button()

button.pack()

root = Tk()

root.geometry('600x400')

Запитання 4

Вкажіть на команду установлення для кнопки стану недоступна

варіанти відповідей

button['bg'] = 'red'

button['text'] = 'Привіт!'

button['state'] = 'disable'

Запитання 5

Вкажіть на команду виведення на кнопці вказаного тексту

варіанти відповідей

button['bg'] = 'red'

button['text'] = 'Привіт!'

button['state'] = 'disable'

Запитання 6

Вкажіть на команду установлення для кнопки червоного кольору фону

варіанти відповідей

button['bg'] = 'red'

button['text'] = 'Привіт!'

button['state'] = 'disable'

Запитання 7

Щоб розмістити напис у вікні, потрібно створити новий об'єкт типу: 

варіанти відповідей

Button

Label

Entry

Запитання 8

Створити новий об'єкт типу Label, пов'язати його зі змінною, яка визначатиме ім'я об'єкта

варіанти відповідей

label = Label(text = 'Це напис')

label.pack()

root = Tk()

root.geometry('600x400')

Запитання 9

Розмістити Labelу вікні

варіанти відповідей

label = Label(text = 'Це напис')

label.pack()

root = Tk()

root.geometry('600x400')

Запитання 10

Вкажіть на команду зміни розміру шрифту напису

варіанти відповідей

label ['text'] = 'Вивчаємо мову програмування'

label ['font'] = 14

label ['fg'] = 'red'

label ['bg'] = 'yellow'

Запитання 11

Вкажіть на команду зміни тексту напису

варіанти відповідей

label ['text'] = 'Вивчаємо мову програмування'

label ['font'] = 14

label ['fg'] = 'red'

label ['bg'] = 'yellow'

Запитання 12

Вкажіть на команду зміни кольору символів напису

варіанти відповідей

label ['text'] = 'Вивчаємо мову програмування'

label ['font'] = 14

label ['fg'] = 'red'

label ['bg'] = 'yellow'

Запитання 13

Компонент Entry застосовується для:

варіанти відповідей

виведення заголовків, підписів інших елементів інтерфейсу

виведення зображень

запуску чи закінчення певного процесу

введення та виведення тексту

Запитання 14

Як отримати значення з поля об’єкта е1 класу Entry і присвоїти його змінній а цілого типу?

варіанти відповідей

entry1.delete(0, END)

e1.insert(0, а)

a = int(e1.get())

Запитання 15

Як отримати значення з поля об’єкта е1 класу Entry і присвоїти його змінній а цілого типу?

варіанти відповідей

entry1.delete(0, END)

e1.insert(0, а)

a = int(e1.get())

Запитання 16

В яких операторах правильно організовано введення з клавіатури дійсного значення?

варіанти відповідей

а = int(input('а = ? '))

а = input('а = ? ')

а = float(input('а = ? '))

а = str(input('а = ? '))

Запитання 17

Що буде виведено в консоль після виконання фрагменту програми, якщо уведено рядок "2.5 3.3 5"?


a, b, c = map(float, input('a, b, c? ').split())

S = a+b+c

варіанти відповідей

11

15

10.8

18

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест