Розвязування задач, які передбачають створення програмних об’єктів

Тест виконано: 2 рази
10 запитань
Запитання 1

На малюнку цифрою 2 позначено ….

варіанти відповідей

сцена

спрайт

Запитання 2

Якому результату відповідає команда зображена на малюнку?

варіанти відповідей

Розмір об’єкта збільшено на 10 одиниць

 

 Обране тло, яке у списку на вкладці Тло має назву «тло 1»

Обрано образ, який у списку образів має назву «образ2»

Запитання 3

Для того щоб отримати тло за допомогою камери потрібно скористатися інструментом позначеним на малюнку цифрою …

варіанти відповідей

1

2

3

4

Запитання 4

Якому результату відповідає команда зображена на малюнку?

 

варіанти відповідей

Обране тло, яке у списку на вкладці Тло має назву «тло 1»

Розмір об’єкта збільшено на 10 одиниць

Обрано образ, який у списку образів має назву «образ2»

Запитання 5

Для того щоб додати об’єкт, збережений у папці комп’ютера потрібно скористатися інструментом позначеним на малюнку цифрою…

варіанти відповідей

1

2

3

Запитання 6

Для того щоб додати об’єкт, зроблений за допомогою веб-камери потрібно скористатися інструментом позначеним на малюнку цифрою…

варіанти відповідей

1

2

3

Запитання 7

Для того щоб додати об’єкт з бібліотеки об’єктів Скретч потрібно скористатися інструментом позначеним на малюнку цифрою…

варіанти відповідей

1

2

3

Запитання 8

Позначте (+ ), як змінюється вигляд Спрайта під час виконання скрипта.


варіанти відповідей
Запитання 9

У Скретч виконавців називають ...

варіанти відповідей

спрайтами

костюмами

образом

Запитання 10

Програмним об’єктом у середовищі Скретч  є ...

варіанти відповідей

Спрайт

Сцена

Команди

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест