Практична робота ,,Розв"язування задач з молекулярної біології,,

Додано: 7 жовтня
Предмет: Біологія, 9 клас
8 запитань
Запитання 1

Фрагмент молекули ДНК має такий нуклеотидний слад

ТТТ-ТЦГ-ТАЦ-АЦЦ, побудуйте другий ланцюг молекули ДНК.

варіанти відповідей

УУУ-АГГ-ЦГТ-АЦЦ

ААА-АГЦ-АТГ-ТГГ

ААА-АТГ-ЦУА-АТТ

ААА-АГЦ-ТАГ-ТГГ

Запитання 2

Некодуючий ланцюг ДНК має таку будову:

ТГГ - ТЦГ - ААА - ГАА - ТГЦ

Знайти: А) Кодуючий ланцюг ДНК

Б)Довжину відповідної ділянки(1 ланцюг)

В)Молекулярну масу гена (обовязково 2 ланцюги)

варіанти відповідей

10345 у.о.

УГГ - УЦГ - ААА - ГАА - УГЦ

5,1 нм

7,14 нм

АЦЦ-АГЦ-ТТТ-ЦТТ-АЦГ

5175

Запитання 3

Фрагмент молекули ДНК містить 23% гуанілових нуклеотидів.

Який відсоток припадає на аденілові нуклеотиди?

варіанти відповідей

А- 23%

А -27%

А-47%

А-29%

Запитання 4

Довжина фрагмента ДНК – 510 нм. Визначити число азотистих основ іРНК. Скільки часу триватиме синтез білка на рибосомі? (1 ланцюг - підказка)

варіанти відповідей

1 500 нуклеотидів

1550 нуклеотидів

2000 нуклеотидів

3000 нуклеотидів

Запитання 5

Довжина фрагмента молекули ДНК дорівнює 20,4 нм. Скільки нуклеотидів в цьому фрагменті ?

варіанти відповідей

120

40

600

60

Запитання 6

 Частковий і -РНК гена інсуліну має наступний склад: УУУ - ГУУ - ГАУ - ЦАА - ЦАЦ - УУА - УГУ - ГГГ - УЦА - ЦАЦ

Визначте ланцюг ДнК.


варіанти відповідей

ТТТ - ГТТ - ГАТ - ЦАА - ЦАЦ - ТТА - ТГТ - ГГГ - ТЦА - ЦАЦ

ААА - ЦАА - ЦТА - ГТТ - ГТГ - ААТ - АЦА - ЦЦЦ - АГТ - ГТГ

ТТТ - ГТТ - ЦТА - ЦАА - ЦАЦ - ААТ - ТГТ - ГГГ - ТЦА - ЦАЦ

ААА - ГТТ - ЦТА - ГТТ - ГТГ - ТТА - АЦА - ЦЦЦ - УЦТ - ГТГ

Запитання 7

Фрагмент молекули ДНК має молекулярну масу 62 100. Молекулярна маса одного нуклеотиду – 345. 

Яка загальна кількість нуклеотидів у фрагменті?

варіанти відповідей

60 нуклеотидів

90 нуклеотидів

120 нуклеотидів

180 нуклеотидів

Запитання 8

Фрагмент молекули ДНК містить 34 % аденілових нуклеотидів.

Який відсоток припадає на гуанілові нуклеотиди?

варіанти відповідей

16%

26%

18%

12%

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест