1 липня о 18:00Вебінар: Дискусія та дебати в освітньому процесі

Практичне заняття «Ппропагандистський ідеал радянської людини та її повсякденне життя»

Додано: 13 квітня
Предмет: Історія України, 10 клас
Тест виконано: 71 раз
8 запитань
Запитання 1

Які риси подані в документі нової людини?«Я виділив би три основні ознаки «нової людини». Насамперед, це безмежна відданість вищій цілі, що полягає у побудові комунізму. По-друге, перехід від ідеї до дії, «нова людина» не мрійник, а діяч і практик. По-третє, «нова людина» виступає представником маси чи класу, який через неї здійснює свій ідеал.«Нова людина» аж ніяк не одинак ... вона відчуває зв'язок з колективом, що незримо стоїть за нею. Цей колектив називається «партія», «клас» чи навіть «весь радянський народ». Тому «нова людина» виконує не свою власну, а неодмінно і велику, «загальну» справу. Окрім цієї «загальної справи», вона не має інших, особистих, відособлених інтересів. Загальне для неї стає особистим».

варіанти відповідей

відданість ідеї

нова людина діє,а не мріє

нова людина частина партії класу

людина суспільні інтереси ставить вище за свої

Запитання 2

Який стереотип навязувала партія?

варіанти відповідей

образ радянської людини — це налаштованість на «трудовий подвиг», зосередженість на перевиконанні виробничих завдань. Ця людина мала бути «радянським аскетом», нехтувати принадами приватного життя, бути матеріально невибагливою, з радістю йти на жертви заради перемоги світової революції

образ радянської людини -вільно розвивати свою особистість за власними інтересами,не звертати увагу на колектив,партію,клас

образ радянської людини -перетворювати себе на киборга за допомогою операцій,не звертати увагу на колектив,партію,клас

Запитання 3

Які чесноти були важливими?

варіанти відповідей

Чеснотою вважалася толерантність ,людяне ставлення до людини,відсутність класових ворогів

Чеснотою вважалася й класова пильність, націленість на викриття «ворогів радянської влади» (людей з тверезими, фаховими поглядами). «Ідеальна радянська людина» мала бути беззастережно відданою ленінсько-сталінським ідеалам, 

Чеснотою вважалася беспечність,самозакоханість,невибаглевість до класового ворога

Запитання 4

Чим характеризуються радянські плакати?

варіанти відповідей

На плакатах безальтернативно виокремлювали «хороших» та «поганих» людей. Натруджені великі руки, кремезна статура підкреслювали уніфікованість й спрощеність образів чоловіків та жінок

На плакатах безальтернативно виокремлювали «хороших» та «поганих» людей.Тендітні ручки,струнку ,аристократичну статуру,вишукані образи чоловіків та жінок

На плакатах безальтернативно виокремлювали «хороших» та «поганих» людей.Гумористичні постаті людей,які визивали почуття милосердя

Запитання 5

На плакатах пропагандували такі образи жінок:

варіанти відповідей

жінка-красуня,жінка-богиня ,жінка-артистка,жінка- фотомодель

жінка-активістка, жінка-ударниця, жінка-трактористка, селянка-колгоспниця

плакати ідеологічного навантаження не несли,була просто жінка- образ

Запитання 6

Чому так себе вели діти?

варіанти відповідей

комуністична влада репресувала їх батьків

просто були невиховані діти

невдячні діти,яких виховувало тоталітарне суспільство

Запитання 7

. Чому тоталітарний режим створював такі умови?

" Молоді робітники майже повністю звільнялися від побутових клопотів. Постільну білизну видавали та прали централізовано. Спецодяг та одяг прали заводські пральні"

варіанти відповідей

Утілення цієї утопії ґрунтувалося на турботі про майбутнє покоління

Утілення цієї утопії ґрунтувалося на проектах повного усуспільнення побуту за зразком гуртожитку, казарми.,як вимагав комунізм 

Утілення цієї утопії ґрунтувалося на бажанні виховати людину,яка могла багато часу приділяти своєму духовному розвитку на принципах демократії

Запитання 8

Хто так писав про життя в СРСР?

"Треба визнати, що комунізм — це найбільш безжалісна, диявольська форма експлуатації простого народу! Вони постійно морять свій народ, свій “панівний клас” усією цією жахливою убогістю й роблять це цілеспрямовано та цинічно". 

варіанти відповідей

представник комуністичної номенклатури

французький письменник

ображена домогосподарка

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест