ПРАВА СПОЖИВАЧА

Додано: 28 березня 2022
Предмет:
Тест виконано: 145 разів
24 запитання
Запитання 1

Який документ регулює випадки, що виникають при порушенні прав споживачів?

варіанти відповідей

Конституція України

Правила дорожнього руху

Закон України "Про захист прав споживачів"

Кримінальний кодекс

Запитання 2

Батько забрав із ремонту годинник, який наступного дня зупинився. Яке право порушено?

варіанти відповідей

Право на безкоштовне усунення недоліків

 Право на необхідну інформацію про продукцію.

Право на належну якість обслуговування

Право на обмін товару неналежної якості

Запитання 3

Борис вирішив пошити собі до дня народження костюм. Він звернувся в ательє. Був обумовлевний термін виконання замовлення. Але в зазначений час костюм не був готовий, тому Борис змушений був вдягти старий костюм.

варіанти відповідей

Порушення права на інформацію про товар

У цьому випадку споживачу не була своєчасно надана послуга

Порушення права на обмін некондиційного товару

Порушення права на безпечний товар

Запитання 4

Бабуся придбала в кіоску на ринку баночку сметани. На ній не були вказані дата виготовлення і термін придатності. А сметана виявилась несвіжою

варіанти відповідей

Порушення права на своєчасне виконання послуг

Порушення права на отримання належної інформації

Порушення права на безпеку товарів

Порушення права на заміну товару

Запитання 5

Чи може покупець вимагати від продавця повної інформації про товар: якість, ціну, умови зберігання, термін зберігання?

варіанти відповідей

 так, це входить в обов'язки продавця

 ні, це не входить в обов'язки продавця

Запитання 6

Протягом якого часу можна повернути товар в магазин?

варіанти відповідей


  рік

14 днів

  


  45 днів

15 днів

Запитання 7

При яких умовах людина може повернути неякісний товар?( 3 правильні відповіді)

варіанти відповідей

 протягом 14 днів

  

 якщо він не сподобався батькам

при наявності товарного чека або квитанції

 

 якщо людина сама не пошкодила товар


  якщо він загрожує довкіллю

 


  якщо, наприклад, не підійшов колір помади

Запитання 8

Фізична  особа, яка  купляє, замовляє, використовує або має намір придбати    продукцію для особистих потреб -це...



варіанти відповідей

продавець

покупець

виробник

споживач

Запитання 9

Який документ підтверджує купівлю товарів в магазині та отримання послуг

варіанти відповідей

Службова записка

Гарантійний талон

Товарний чек

Розписка

Запитання 10

Напередодні 1-го вересня звернулась до ательє з проханням перешити сукню (вшити з боків, підкоротити), але мені відмовили з причини того,що мають багато заказів на перешив шкільної форми и не зможуть виконати мій заказ вчасно. А чи мають вони право відмовити, це ж не приватна «лавочка»?

варіанти відповідей

Так. Тому, що власник відповідально ставиться до клієнтів і не бере заказів, що не може виконати вчасно.

Ні. Вони повинні виконати замовлення будь якимчином.

Ні. Оскільки це державна установа і повинна забезпечувати права споживача

Так. Оскільки клієнт некоректно поводився

Запитання 11

Здала в ательє брюки для того, щоб їх вкоротили. Самостійно вдома відміряла довжину на яку їх треба було обрізати, бо дитини не було зі мною під час оформлення замовлення. Вчасно виконаний заказ опинився для нас несподіванкою: брюки були короткими та їх носити можливо буде лише один сезон. І нічого зробити не можливо. Я наполягаю на поверненні грошей за брюки

варіанти відповідей

Споживач правий, Послуга виконана не якісно. Повинні виплатити компенсацію

В цьому випадку не правий замовник, який самостійно прийняв рішення на скільки вкоротити брюки і тому він не має права вимагати компенсацію.

Споживач правий. Оскільки йому не було надано інформацію про умови виконання робіт.

Ательє не повинно нічого виплачувати, адже виконало роботу згідно умов споживача.

Запитання 12

Які права мають споживачі?

варіанти відповідей

захист своїх прав державою;

належну якість продукції та обслуговування;

безпеку продукції;

необхідну, доступну, достовірну та своєчасну інформацію про продукцію, її кількість, якість, асортимент, а також про її виробника (виконавця, продавця);

відшкодування майнової та моральної шкоди, завданої внаслідок недоліків продукції (дефекту в продукції), відповідно до закону;

звернення до суду та інших уповноважених державних органів за захистом порушених прав;

об’єднання в громадські організації споживачів (об’єднання споживачів).

вимагати повторної видачі документів, що підтверджують купівлю товарів чи надання послуги

Запитання 13

Яким нормативним документом врегульовано права та обов’язки споживачів?

варіанти відповідей

ЗУ «Про правовий статус споживачів»

ЗУ «Про захист прав споживачів»

ЗУ «Про права та обов’язки споживачів в Україні»

Запитання 14

Де можна знайти документи продавця, інформацію про органи захисту прав споживача, книгу відгуків та пропозицій?

варіанти відповідей

Така інформація є конфіденційною і не розповсюджується публічно

Дана інформація фіксується тільки в Державній службі України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів

Куточок споживача має містити такі документи

Запитання 15

Якщо права споживача порушено, то він може написати ….

варіанти відповідей

Скаргу до уповноваженого органу із захисту прав споживачів

Повідомлення про порушені права до уповноваженого органу із захисту прав споживачів

Заяву про порушені права до уповноваженого органу із захисту прав споживачів

Запитання 16

Не підлягають обміну та поверненню

варіанти відповідей

Ювелірні вироби, парфуми та косметичні вироби

Натільна і постільна білизна, дитячі іграшки

Все вищезазначене

Запитання 17

Для чого встановлюється обмеження терміну дії картки?

варіанти відповідей

Для уточнення операцій, які здійснювалися цією карткою протягом декількох років

Задля безпеки кожна картка має обмежений термін дії

Термін дії картки обмежується тільки за бажанням власника такої картки, тому це суб’єктивне бачення кожної людини щодо необхідності встановлення таких термінів

Запитання 18

Універсальний набір із 16 цифр, ідентифікатор Вашої картки це…

варіанти відповідей

Чіп

Номер картки

Інноваційний спосіб оплати MasterCard PayPass

Запитання 19

Який закон України регулює відносини між споживачами товарів і послуг і суб'єктами господарювання (реалізатором, виробником):

варіанти відповідей

про звернення громадян

про захист прав споживачів

про внутрішню торгівлю

про національну поліцію

Запитання 20

Що не належить до основних прав споживачів (оберіть зайве)

варіанти відповідей

право на безпеку

право на інформацію

право на вибір

право на відшкодування збитків

право на повагу до гідності

Запитання 21

Що гарантує споживачу "гарантійний термін"

варіанти відповідей

200% повернення вартості у разі несправності або невідповідності

проведення виробником безкоштовного ремонту або заміни відповідної продукції у разі несправності у визначений термін

заміну продукції після завершення "гарантійного терміну"

Запитання 22

Типовими прикладами порушення прав споживачів є:

варіанти відповідей

неякісний товар або послуга

недостовірна інформація про товар або послугу

своєчасно надана послуга

продаж продуктів у яких завтра закінчується термін придатності

обважування

обрахування

Запитання 23

Графічне зображення, малюнок, назва, які підприємства привласнюють своїм товарам - це:

варіанти відповідей

знак якості

штриховий код

товарний знак

термін придатності

Запитання 24

У чому полягає обов'язок споживача:

варіанти відповідей

належна якість обслуговування

уважно ознайомитися з умовами надання послуги

розірвати договір з фінансовою установою достроково

звернутися для захисту своїх прав до державних органів

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест