Правила безпеки. Інформація. Інтернет.

Перевірити засвоєння правил безпечної поведінки при роботі з комп'ютером та інтернетом. Узагальнити знання з теми "Інформація".

Додано: 25 вересня 2023
Предмет: Інформатика, 4 клас
12 запитань
Запитання 1

Дотримання правил поведінки та безпеки

варіанти відповідей

допоможе: зберегти здоров’я, а також не пошкодити надскладну техніку.

допоможе: отримати більше інформації.

допоможе: працювати швидко.

Запитання 2

Вмикай і вимикай комп’ютер на уроці

варіанти відповідей

за власним бажанням.

лише з дозволу вчителя.


коли тобі заманеться.

Запитання 3

Час безперервної роботи з комп’ютером

варіанти відповідей

25 хвилин

20 хвилин

15 хвилин

Запитання 4

Працюючи за комп’ютером, стеж


варіанти відповідей

за освітленням у приміщенні.

за правильною організацією свого робочого місця.

за температурою повітря у кімнаті.

Запитання 5

Що означає цей знак?

варіанти відповідей

Не користуйся книжкою.

Я не знаю.

Не клади речі на пристрої комп’ютера.

Запитання 6

Деякі відомості про об’єкти і явища на-

вколишнього світу -

варіанти відповідей

це повідомлення.

це інформація.

це посилання.

Запитання 7

Визнач спосіб отримання інформації.



варіанти відповідей

Візуальний.

Аудіальний.

Тактильний.

Запитання 8

Визначити спосіб подання повідомлення.

варіанти відповідей

Звуковий.

Мультимедійний.

Графічний.

Запитання 9

Яка це інформація за правом доступу?

варіанти відповідей

Приватна.

Особиста.

Публічна

Запитання 10

Глобальна мережа, яка об’єднує комп’ютери

по всьому світу це

варіанти відповідей

ком'ютерна мережа.

інтернет.

служба інтернету.

Запитання 11

Всесвітня інформаційна мережа, що

складається із взаємопов’язаних документів це

варіанти відповідей

гіперпосилання

браузери

вебсторінки

Запитання 12

Встав пропущені слова.

Відкривай сайти лише з дозволу ... ,

... або ... .

варіанти відповідей

друзів, знайомих, батьків.

вчителя, друзів, знайомих.

вчителя, батьків, рідних.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест