Правила добору окулярів залежно від типу обличчя

Додано: 27 квітня 2023
Предмет: Технології, 11 клас
Тест виконано: 516 разів
11 запитань
Запитання 1

Обрати найпопулярніші види окулярів

варіанти відповідей

вайфарер

котячі очі

пілоти

броулайн

авіатори

браунлайт

Запитання 2

Для яких окулярів властива акцентована верхня частина і майже непомітна нижня?

варіанти відповідей

вайфарер

броулайн

котячі очі

авіатори

Запитання 3

Для окулярів вайфарер властиві такі ознаки

варіанти відповідей

товста пластикова оправа

тонка металева оправа

овальна форма

наближена до квадратної форма

Запитання 4

Які окуляри вважаються суто жіночими?

варіанти відповідей

авіатори

котячі очі

вайфарер

Запитання 5

Який тип окулярів зявився ще в далекому 1936 році?

варіанти відповідей

броулайн

вайфарер

авіатори

Запитання 6

До класичних правил вибору окулярів відносятья:

варіанти відповідей

окуляри мають бути співрозмірними з обличчям та його рисами

колір окулярів повинен бути таким, щоб вони могли контрастувати з кольором обличчя

форма окулярів повинна додавати того, чого обличчю не вистачає

форма окулярів повинна бути схожою на форму обличчя, для квадратного обличчя - квадратна, овального - овальна і т.д.

Запитання 7

Для круглого обличчя найкращим варіантом стануть...

варіанти відповідей

оправи з вираженими кутами

круглі оправи

прямокутні чи квадратні оправи

вейфарери

Запитання 8

Класичним рішення для квадратного обличчя стануть окуляри ...

варіанти відповідей

вайфарери

овальної або круглої форми

броулайни

авіатори

Запитання 9

Для якого обличчя підходять майже всі форми окулярів?

варіанти відповідей

серцеподібного

овального

трикутного

Запитання 10

До яких очей підходять оправи майже бідь-яких кольорів?

варіанти відповідей

блакитних

коричневих

зелених

зеленувато-сірих

Запитання 11

Що означають цифри, зображені на дужці окулярів?

варіанти відповідей

довжина дужки

ширина перенісся

ширина обличчя

товщина лінзи

ширина лінзи

висота лінзи

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест