Правопис частки НЕ з різними частинами мови

Додано: 8 грудня 2023
Предмет: Українська мова, 10 клас
12 запитань
Запитання 1

Частку не треба писати разом з наступним словом у рядку


варіанти відповідей

не/покоїтися про сина

ще не/завершена праця

не/довга, але цікава лекція

не/крутити носом

досі не/прочитана книжка

Запитання 2

Частку не треба писати окремо з наступним словом у рядку

варіанти відповідей

не/сила терпіти

не/досконалий твір

не/застелене ліжко

не/довиконувати план

не/здужати задачу

Запитання 3

Частку не треба писати окремо з наступним словом у рядку


варіанти відповідей

плани не/здійснені; не/прогріта земля

не/заплетена, а розплетена коса; не/випитий сік

не/спростовані чутки; не/скопані ділянки

не/зважаючи на дощ; не/оголошені результати

не/порушене питання; не/знайдені скарби

Запитання 4

У наведених фразеологізмах зазначте той, у якому не пишеться разом:

варіанти відповідей

не/в тім’я битий

не/вартий товар роботи

не/довго ряст топтати

не/брудни криниці, бо схочеш водиці

Запитання 5

Зазначте речення, у якому не у виділеному слові пишеться окремо:

варіанти відповідей

Маленьких людей не/має, є лише душі малі

Не/має щастя вічного, є вічний бій за щастя

Чи в нього совісті не/має

Хто нічого не робить, той ніколи не/має часу

Запитання 6

Частку не треба писати разом у варіанті


варіанти відповідей

не/зовсім зрозумілий

зошит не/підписано

не/всі з цим обізнані

не/забутня подорож

Запитання 7

Прочитайте текст і виконайте завдання

(1) Навесні ми часто блукали сонячними пагорбами поміж торішнім листям визбируючи перші не/сміливі фіалки, вдихали міцний і п’янкий дух землі. (2) А коли забуяв зеленню травень, заквітчав широкі, не/приховані від людського ока луги ромашками, усе наче потонуло в білому морі, якому не/ має кінця-краю. (3) Ковтаєш трепетний запах квітів, і тебе вабить кудись у не/звідане. (4) А згори ніжно припікає сонечко, у чистому прозорому небі — ні хмаринки, тільки лине […] пісня жайворонка.


Окремо в цьому тексті пишеться сполука слів ...

варіанти відповідей

не/сміливі

не/приховані

не/має

не/звідане

Запитання 8

Разом з не треба писати слово у варіанті

варіанти відповідей

не/високо, а низько

відповіді не/надано

не/відчув підтримки

не/сказавши й слова

не/вже ми зустрілися

Запитання 9

Позначте рядок, у якому не з усіма словами потрібно писати ОКРЕМО:


варіанти відповідей

не/досліджені ще питання; не/зчувся, як заснув; не/спитавши дозволу

не/зводячи очей, не/привітно шуміли, не/здужав підняти

будинок не/збудований; трохи не/дочуваючи; не/перевірений мною текст

не/можна передбачити; не/чуваний успіх; нічому не/навчено

не/захищений від вітру сад; не/просячи допомоги; не/потрібно поспішати

Запитання 10

Позначте рядок, у якому всі дієприкметники пишуться з не разом:


варіанти відповідей

не/виконане завдання; не/скошена трава; не/розв’язана задача

не/прочитана книга; не/побілена хата; стіни не/фарбовані, а лаковані

не/вишитий рушник; слова, ще нікому не/сказані; не/довантажена машина

не/доспівані пісні; квіти ніким не/зірвані; не/доплетений кошик

ніким не/вивчений текст, не/узгоджені питання, поле не/засіяне

Запитання 11

Окремо з часткою не треба писати виділене слово в рядку


варіанти відповідей

не/підписані договори підряду

не/спростовані факти

не/збалансований бюджет

не/налагоджені зв'язки

не/витрачені ще кошти

Запитання 12

Прочитайте текст і виконайте завдання



(1) Після не/довгої темної ночі починало світати. (2) Край неба вже горів не/рожевим огнем, а ясно-червоним полум’ям. (3) Промайнула хвилина, друга – і пучок жовтогарячого світла заіскрився, розливаючись по горах і лісах. (4) Повітря було кришталево чисте, прозоре. (5) Сонце обливало землю яскравим світлом, гріло, пестило теплом свого проміння. (6) Обізвалася трава не/впевненими голосами тисячі тендітних мешканців: коників, джмелів, комариків. (7) У повітрі бриніла не/перевершена жайворонкова пісня. (8) Прокинулось усе.


Окремо в тексті треба писати сполуку слів...

варіанти відповідей

не/довгої

не/рожевим

не/впевненими

не/перевершена

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест