Правопис.Орфографічна норма

Додано: 25 жовтня 2022
Предмет: Українська мова, 10 клас
Тест виконано: 54 рази
12 запитань
Запитання 1

Апостроф на місці крапок треба ставити в усіх словах рядка

варіанти відповідей

під..яремний, краков..як, рутв..яний


П..ятихатки, без..язикий, брукв..яний

розіб..єш, з..єднаний, присв..ятити

об..їжджати, Лук..янівка, сер..йозний

сором..язливий, дит..ясла, зап..ястя

Запитання 2

   Апостроф треба писати на місці пропуску в усіх словах рядка, ОКРІМ


варіанти відповідей

розм..якнути, бультер..єр, Лук..ян, різнобарв..я


рум..янець, кон..юнктивіт, інтерв..ю, В..єтнам


відв..язати, дит..ясла, бар..єрний, Аліґ..єрі

солов..їний, Мін..юст, інтер..єр, між..ярусний

подвір..я, об..єднання, краков..як, дзв..якнути


Запитання 3

Апостроф треба писати на місці всіх пропусків у рядку

варіанти відповідей

черв..як, надвечір..я, кав..яр


верхів..я, миш..як, сер..йозний

грав..юра, з..юрмитися, арф..яр

сузір..я, під..їхати, духм..яний

Запитання 4

    Літеру Е на місці пропуску треба писати в усіх словах рядка


варіанти відповідей

увеч..рі, увічл..во, упередж..ний

оч..видячки, змал..чку, ч..мдуж

б..нтежний, к..рівний, кл..котить

беззаст..режно, гр..мить, змуш..ний 

кр..мезний, наб..рати, упевн..ний

Запитання 5

   Літеру И треба писати на місці пропуску в усіх словах рядка


варіанти відповідей

вар..во, вул..чка, вовч..ня, схов..ще


кот..чок, печ..во, виховат..ль, вогн..ще

водич..нька, добр..во, страхов..сько, пал..во

русалч..н, кринич..нька, парканч..к, згар..ще

плет..во, порадн..ця, посміхов..сько, доньч..н


Запитання 6

   Літеру О на місці пропуску треба писати в усіх словах рядка


варіанти відповідей

ч..рнетка, щ..тина, ч..тири

ч..рнило, веч..рові, пш..но

щ..ка, менш..сті, пш..ниця

пекуч..сті, увеч..рі, ч..рний

свіж..сті, ш..сти, ж..натий

Запитання 7

    З великої літери перше слово в назві пишеться в рядку


варіанти відповідей

(м)іжнародна (а)строномічна (с)пілка, (ф)ранкове (с)лово, (б)алканський (п)івострів, (а)ндріївська (ц)ерква

(с)узір’я (з)олота (р)иба, (г)рупа „(р)анетки”, (г)ордіїв (в)узол, (б)арон (м)юнхгаузен

(б)іла (ц)ерква, (г)раф (м)онте-(к)рісто, (ш)евченківський (с)тиль, (н)ародний (а)ртист (у)країни

(м)іністр (о)світи (у)країни, (п)осол (р)еспубліки (п)ольща, (п)резидент (а)кадемії (н)аук (у)країни, (б)ілий (н)алив


(с)узір’я (в)еликий (в)із, (к)омета (г)аллея, (д)алекий (с)хід, (к)раїни (з)аходу

Запитання 8

   Прочитайте фрагмент тексту.

Було всього - і звад, і згод,

І перша слава (1)Ж/ж овтих (2)В/вод,

І (3)К/к орсуня звитяжний клич,

І (4)Б/берестечка чорна ніч,

І сонце Золотих (5)В/воріт —

Всього було за плином літ

Малу літеру треба писати після цифри


варіанти відповідей

1

2        

3

4

5

Запитання 9

    Прочитайте фрагмент тексту.

Уперше ступаючи на стародавню бруківку (1)В/вічного міста навесні 1837 року, Гоголь стає обожнювачем (2)Р/рима, його чудовим знавцем. Працюючи над (3)«М/мертвими душами», він часто полишає перо на своєму вузенькому пюпітрі й відвідує пам’ятки минувшини, розкішні (4)Р/римські палаци, а до улюбленого друга й порадника (5)К/колізею йде з мольбертом і фарбами.

З малої букви треба писати слово після цифри

варіанти відповідей

1

2

3

4

5

Запитання 10

    М’який знак треба писати на місці обох пропусків у рядку 


варіанти відповідей

їдал..ня не працює, далеке майбут..нє


ткац..кий верстат, срібний лан..цюжок 


на тонкій жердин..ці, стан..те поруч 

обчислювал..ний прилад, дон..чине свято


Запитання 11

М’який знак на місці крапок треба писати в усіх словах рядка

варіанти відповідей

долон..ці, піклуєт..ся, промінец..


передден.., міс..кий, дивуєш..ся

близ..кість, чотир..ох, матін..чин

т..охкати, людс..кість, радіст..ю

Запитання 12

    Без м'якого знака на місці пропуску треба писати всі слова рядка


варіанти відповідей

мен..ший, Марин..чин, брин..чати, ц..вях

кін..чик, воротар.., дзелен..чати, інтер..єр


сер..йозний, чотир..ма, нен..чин, доповід..дю

корін..ці, куз..ня, с..вітловий, дівчинон..ці


шіст..десят, Поділ..ля, сен..йор, облич

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест