Правопис складних слів: іменники, прикметники, прислівники. Новий правопис

Додано: 30 березня 2022
Предмет: Українська мова, 10 клас
Тест виконано: 308 разів
12 запитань
Запитання 1

Позначте рядок, де всі слова треба писати через ДЕФІС:

варіанти відповідей

Військово/морський, яскраво/жовтий, де/в/чому, народно/поетичний, біло/сніжний.

На/гора, по/нашому, сяк/так, чар/зілля, ніжно/рожевий.

Південно/західний, псевдо/республіка, міні/футбол, шафа/купе.

М'ясо/молочний, міні/спідниця, пів/острова, по/перше.

Запитання 2

Позначте рядок, де всі слова треба писати РАЗОМ:

варіанти відповідей

Контр/удар, пів/фінал, червоно/гарячий, пів/острів.

Військово/спортивний, суспільно/необхідний, все/таки.

Пів/пальто, пліч/о/пліч, раз/у/раз, до/речі.

Відео/репортаж, супер/шоу, пів/Європи, пів/аркуша.

Запитання 3

Позначте рядок, де всі слова треба писати ОКРЕМО:


 

варіанти відповідей

Дво/крапка, холодно/кровний, пів/години. 

Край/небо, міні/маркет, правдо/подібний.

Суспільно/необхідний, до/речі, до/побачення.

Цукро/завод, марно/слів’я, біо/йогурт. 

Запитання 4

(1) Звідси видно пів/Києва. (2) Праворуч багато/поверхові будинки. (3) Ліворуч універ/маг склом на сонці виблискує. (4) Далі здоровенницька десяти/поверхова міськ/рада (скiльки ж то у нiй людей радиться — така велика!). (5) Десь за мiськ/радою вежа телевiзiйна небо аж у космос проштрикує.

Окремо треба написати слово:


варіанти відповідей

пів/Києва

багато/поверхові

десяти/поверхова

 міськ/рада

Запитання 5

Разом треба писати всі слова в рядку, ОКРІМ:

варіанти відповідей

Благо/устрій, свіжо/спечений, фото/сесія .

Меншо/вартісний, міні/програма, кіно/фестиваль.

 Контр/аргумент, супер/маркет, літературо/знавчий.

Фото/копіювальний, тепло/обмінний,сніжно/білий.



Запитання 6

Через дефіс треба писати слова в усіх рядках, ОКРІМ:

варіанти відповідей

Соціально/економічний, івано/франківський, яблучно/виноградний.


Давній/прадавній, південно/західний, мікро/організми. 


Навчально/виховний, серцево/судинний, світло/фіолетовий. 

 Садово/парковий, нежданий/негаданий, історико/філологічний.

Запитання 7

Укажіть рядок, у якому всі прислівники слід писати через ДЕФІС:

варіанти відповідей

 Ані/де, по/середині, по/перше, в/супереч


З/року/в/рік, на/щастя, най/глибше, в/цілому

По/доброму, по/моєму, казна/коли, бозна/де

Дарма/що, по/третє, у/гору, до/низу

Запитання 8

ОКРЕМО пишуться усі прислівники в рядку:

варіанти відповідей

До/пари, до/побачення, до/пори, до/речі, де/небудь.

До/смаку, по/друге, за/кордон, за/рахунок, до/решти.

У/стократ, через/силу, без/жалю, без/кінця, де/не/де.

Від/ранку/до/вечора, день/у/день, з/боку/на/бік, раз/у/раз.

Запитання 9

(1) Боляче буває дивитися, як падає зірка. (2) Як/би хотілося запримітити, звідки вона зірвалася й куди мала б упасти, спіткнувшись на рівному місці. (3) Дивишся у високий морок, де щойно був залишений слід. (4) Дивишся, вражений, сподіваючись, що не вмерла зірка, що спалахне вона в іншому місці. (5) Про/те ні, не спалахнула. (6) А потім не встигаєш помічати, де й котра зірка зірвалася, полетіла до/низу. (7) Що їх манить туди? (8) Що жене їх стрімкими табунами? (9) Яка непереможна сила старої землі? (10) Чи не та сама сила, що пробуджує в мене любов до неї, що все тримає на цьому світі? (11) Оглянься! (12) Прожиті твої дні летять слідом за тобою, що/миті згасаючи в темряві минулого...


Окремо в цьому тексті треба писати

варіанти відповідей

як/би

про/те

до/низу

що/миті

Запитання 10

Правильно написано всі прислівники рядка:

варіанти відповідей

З ліва, раз у раз, ледве-ледве.

Уранці, день у день, в п’яте.

Будь ласка, що ночі, по-перше.

Спідлоба, вдвічі, аніскільки.

Запитання 11

Виділена сполука не є прислівником, її треба писати окремо:

варіанти відповідей

У/перше ми зустрілися давно.

Вони в/двох хутенько піднялись на гору.

Поїхали спочатку в/перше село, потім - далі.

Таке трактування слова прозвучало в/перше.

Запитання 12

Виділену сполуку треба писати окремо в реченні:

варіанти відповідей

Не/далеко від гори велика стіна обвивала кругом розкішний садок.

Романи Агати Крісті ніби знаєш на/пам’ять, адже «ковтаєш» за одну ніч.

 Надворі було по/особливому тихо.

На/багато років уперед я був зачарований красою рідного краю!

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест