Правопис слів іншомовного походження

Додано: 28 вересня 2023
Предмет: Українська мова, 5 клас
23 запитання
Запитання 1

Літеру і слід писати в усіх словах іншомовного походження в рядку

варіанти відповідей

л..брето, ком..сія, Єрусал..м, Амер.ка

 с..лует, ф..зика, енц..клопедія, ч..пси

дец..метр, С..ракузи, м..нор, дж..нси

 К..пр, Л..вія, х..рург, ф..нанси

Запитання 2

Букву и треба писати в словах іншомовного походження в рядку

варіанти відповідей

 

б_знес, ф_ніш, х_мія

Ч_каго, С_дней, ідил_я

б_знес, ф_ніш, х_мія

Браз..лія, Алж_р, Пар_ж

Запитання 3

Букву і треба писати і словах іншомовного походження в словах рядка

варіанти відповідей

т_рамісу, т_раж, кл_єнт

конференц_я, брокол_, ц_рк

такс_, мерс_, попур_

б_нт, граф_н, дж_нси


Запитання 4

Букву и треба писати в словах

варіанти відповідей

теор_я, алегор_я, ж_р

Сканд_навія, К_тай, Гр_мм ( письменники)

ш_фр, інст_тут, поз_ція

д_ректор, сп_рт, рад_о

Запитання 5

Букву ї треба писати в усіх словах рядка

варіанти відповідей

сю..та, альтру..зм, конво..р  

проза..к, інц..дент, ауд..торія


рец..див, х..рург, реж..м

сю..та, каприч..о, м..гдаль

Запитання 6

Помилка в слові

варіанти відповідей

бісквіт

хірург

мільйон

линза

Запитання 7

Помилка в слові

варіанти відповідей

кольє

ательє

бульвар

портєра

Запитання 8

Помилка в слові

варіанти відповідей

Мадонна

Нетто

Бонна

Тона

Запитання 9

Подвоєння приголосних слід писати в словах

варіанти відповідей

Я(ф)а, Мі(с)ісіпі, ко(л)ектив

ка(с)а, гру(п)а, мі(р)а

Го(л)андія, бо(н)а, ду(р)а

Кальку(т)а, шо(с)е, пі(ц)а

Запитання 10

Не треба писати подвоєння букв у словах рядка

варіанти відповідей

кла(с), мадо(н)а, бру(т)о

не(т)о, пі(ц)а, спаге(т)і

лібре(т)о, кас(с)ія, хо(б)і

пе(н)і, па(н)а, гри(п)

Запитання 11

В якому рядку ВСІ слова записано правильно?

варіанти відповідей

 Ватікан, Сірія, Братіслава

Лісабон, Міссісипі, Великобрітанія

Атлантида, Корсика, Сицилія

Кріт, Мадрід, Австрія

Запитання 12

В якому рядку ВСІ слова записано НЕПРАВИЛЬНО?

варіанти відповідей

мадонна, дурра, мірра

ванна, тонна, вілла

аллея, сумма, аккумулятор

нетто, брутто, панно

Запитання 13

Знайдіть слово, у якому є подвоєння

варіанти відповідей

 піц..а 

хоб..і

шас..і

нет..о

барок..о

Запитання 14

Усі слова пишуть без подвоєння приголосного в рядку

варіанти відповідей

дис....ертація, ком…юніке, ат...аше, конфес…ія

гал…ерея, іл…юзія, апен…інський, ір…адіація

бал…он, ком...ерція, кан…а, Гар..і.

ак...орд, Мас...андра, ам…іак, ат..естат

Запитання 15

У всіх словах якого рядка пишеться знак м’якшення?


варіанти відповідей

п..єса, пенал..ті, об..єктив, порт..є

шансон..є, кан..йон, модел..єр,

об..єктивний, лоял.ний,міл..ярд

Н..ютон, прем..єр, рел..єф,

Запитання 16

Апостроф ставиться в усіх словах у рядку


варіанти відповідей

 інтерв..ю, б..вет, кар..єра

павіл..йон, В..єтнам, п..єдестал

миш..як, бар..єр, олів..є


Запитання 17

У якому рядку всі слова пишуть з м’яким знаком

варіанти відповідей

лос..йон, сен..йор, валер..яна

Профіл.., б..юлетень, біл..ярд

прод..юсер, ад..ютант,ал..бом

Запитання 18

Апостроф у іншомовних словах пишеться перед йо ?

варіанти відповідей

Так

Ні

Запитання 19

В іншомовних словах апостроф ніколи не пишеться після Ж, Ч, Ш

варіанти відповідей

Так

Ні

Запитання 20

Після префікса в іншомовних словах пишеться м'який знак ?

варіанти відповідей

Так

Ні

Запитання 21

На місці пропуску треба писати є в усіх словах рядка

варіанти відповідей

імб..р, д..слокація, лекц..я

фе..рія, ф..лателія, шп..нат

орі..нтир, ате..зм, інц..дент

порть..ра, інтер'..р, ре..стр

Запитання 22

У якому рядку треба поставити дефіс

варіанти відповідей

аква..парк, інтернет..послуга, топ..менеджер, фан..клуб,

мікро..хвильова, бізнес..план, мілі..метр, ультра..модний

інтернет..видання, бізнес..план, фан..клуб, лисичка..сестричка

Запитання 23

Разом треба писати усі слова

варіанти відповідей

південно..західний, зло..ворожий, прямо..кутний

хлібо..пекарський, синьо..жовтий, високо..високо

жовто..гарячий, мікро..хвильовий, міні..маркет

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест