Прикметник

Додано: 10 квітня 2022
Предмет: Українська мова, 6 клас
Тест виконано: 63 рази
24 запитання
Запитання 1

Суфікс -ов- має прикметник, утворений від іменника



варіанти відповідей

плащ

читач

ситець

насіння

Запитання 2

Граматичну помилку допущено в рядку



варіанти відповідей

яскравіші декорації

краща інсценізація


найвиразніший монолог

якнайкраща постановка

щонайсучасне трактування

Запитання 3

Неправильно утворено форму слова у варіанті



варіанти відповідей

познімали пальта

у чистім полі

найбільш новіший

стежачи за дітьми

Запитання 4

Неправильно утворено форму слова у варіанті



варіанти відповідей

два студенти

самий головний

сімома голосами

віддаси потім

Запитання 5

Форми ступенів порівняння можна утворити від усіх прикметників рядка


варіанти відповідей

кругленький, смачний, щирий

красивий, яскравий, лисий

широкий, гнідий, бадьорий

скромний, малий, солодкий

здоровенний, вигідний, злий

Запитання 6

Прикметник яскраво-ядучими написано через дефіс, оскільки



варіанти відповідей

це поєднання синонімічних слів

друга його частина є прикладкою

він означає відтінок кольору

він утворений від складного іменника

Запитання 7

Помилку у творенні ступенів порівняння прикметників допущено в рядку



варіанти відповідей

коротший, щонайкращий

ближчий, більш гарячіший

добріший, найменш удалий

вужчий, найменш потрібний


цікавіший, якнайдорожчий

Запитання 8

Суфікс -ев- має прикметник, утворений від слова



варіанти відповідей

край

груша

кущ

кварц

вечір

Запитання 9

Граматичну помилку допущено в рядку




варіанти відповідей

найвірогідніше тлумачення

найбільш вищий пагорб

менш доцільний спосіб

щонайвигідніші умови

якнайкращий підручник

Запитання 10

Закінчення -ий має прикметник, утворений від слова



варіанти відповідей

дорога

торік

зовні

учора

тривога

Запитання 11

Граматичну помилку допущено в рядку


варіанти відповідей

найвідоміші скульптури

більш цікавіший сюжет

тонший від паперу

найменш привабливі ціни

зрозуміліше пояснення

Запитання 12

Форми ступенів порівняння прикметників правильно утворено в рядку



варіанти відповідей

багатший, більш вірогідний, щонайрозвинутіший, найбільш цивілізований

менш відомий, пресильніший, найохайніший, найменш визначний

дешевший, сліпіший, найнижчий, найбільш самостійний

повніший, більш прозорий, самий тонкий, найменш потужний

кращий, менш цікавий, якнайшвидший, більш видатніший

Запитання 13

Закінчення -ий має прикметник, утворений від слова


варіанти відповідей

тепер

колись

субота

вечір

туман

Запитання 14

Форми ступенів порівняння можна утворити від усіх прикметників рядка



варіанти відповідей

кругленький, смачний, щирий

красивий, яскравий, лисий

широкий, гнідий, бадьорий

здоровенний, вигідний, злий

скромний, малий, солодкий

Запитання 15

Помилку у творенні ступенів порівняння прикметників допущено в рядку



варіанти відповідей

ближчий, більш гарячіший

добріший, найменш удалий

цікавіший, якнайдорожчий

вужчий, найменш потрібний

коротший, щонайкращий

Запитання 16

Прочитайте речення.

Найбільш … об'єктами фінансування є ті, що мають значно …, порівняно з іншими, ефективність і … у своїй галузі енерговитрати.

Правильним є варіант заповнення пропусків



варіанти відповідей

привабливими, вищу, найнижчі

привабливішими, вищу, найнижчі

привабливими, найвищу, найнижчі

найпривабливішими, вищу, нижчі

привабливішими, вищу, нижчі

Запитання 17

Літеру и треба писати в усіх прикметникових закінченнях чоловічого роду в рядку



варіанти відповідей

усесвітн..й, галицьк..й, творч..й

тоненьк..й, мавпяч..й, освітн..й

летюч..й, ширш..й, продажн..й

чоловіч..й, товщ..й, порожн..й

довколишн..й, вогк..й, дочірн..й

Запитання 18

Позначте рядок, у якому всі прикметники присвійні:




варіанти відповідей

лікарів рецепт, лебедина пісня, Оленчина косинка;

Франкові заклики, ненин голос, слюсарів інструмент;

товаришева книга, Кобзарів заповіт, ахіллесова п’ята;

професорова лекція, солдатська каска, Іванків олівець;

Лукашева сопілка, братова допомога, батьківські збори.

Запитання 19

Позначте рядок, у якому від усіх іменників прикметники утворюються за допомогою суфікса -ев-(-єв-):


варіанти відповідей

взірець, куля, корабель, матч;

калач, липень, вуглець, плащ;

корінь, криця, значення, замша;

мить, баржа, карамель, кварц;

вишня, сіль, журавель, куниця.

Запитання 20

Позначте рядок, у якому всі складні прикметники пишуться з дефісом:



варіанти відповідей

договірно/правовий, культурно/освітній, гостро/критичний, морально/етичний;

медико/генетичний, ново/грецький, мінерально/сировинний, південно/східний;

житлово/будівельний, військово/повітряний, суспільно/корисний, лірико/драматичний;

молочно/білий, науково/експериментальний, загально/господарський, організаційно/методичний;

мідно/червоний, навчально/виробничий, об’ємно/просторовий, електронно/оптичний.

Запитання 21

НЕПРАВИЛЬНО утворено слово



варіанти відповідей

харчовий

критичний

роздрібний

бабусін

Запитання 22

Іменником є слово, виділене в реченні



варіанти відповідей

На світанку подорожні вирушили в далеку путь.

Із вершини пагорба мандрівники бачили чарівні долини.

За далекими долинами здіймалися рицарські замки.

Бастіони були оповиті ніжно-голубим туманом.

Запитання 23

Неправильно утворено форму ступеня порівняння прикметника в рядку



варіанти відповідей

якнайзручніший

більш сучасний

найелегантніший

менш корисніший

найбільш міцний

Запитання 24

Помилку у творенні форми ступеня порівняння прикметника допущено в реченні




варіанти відповідей

У дискусії перевага буде в того, хто має впевненіший вигляд та наводить більш переконливі аргументи.

Найбільш складне під час виступу – це вміння давати найкомпетентніші відповіді на підступні запитання.

Слухачів можуть захопити більш яскраві приклади, що виявляться цікавішими, ніж у попередніх ораторів.

Найбільш вимогливіша публіка знається на предметі обговорення не гірше за найпідготовленішого доповідача.

Найефективніша форма підготовки до дискусії – це тренувальний виступ перед друзями, а не ретельніше заучування тексту промови.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест