Які ознака притаманна для заповідного режиму як природних заповідників, так і національних природних парків?
Виберіть три відповіді з семи. Які з зазначених категорій національної екологічної мережі України належать до штучно створених природоохоронних об’єктів?
Виберіть три відповіді з семи. З 1974 року в рамках програми ЮНЕСКО «Людині та біосфера» в світі створена система біосферних заповідників, яка покликана демонструвати збалансовану взаємодію природи й людини. Якими ознаками вирізняються біосферні заповідники з-поміж інших категорій природоохоронних об’єктів?
До якої категорії національної екологічної мережі України належить природоохоронна територія, на якій розташований окремий унікальний природний об'єкт, що має наукове, навчально-просвітницьке, історико-меморіальне або культурно-естетичне значення?
Про який природоохоронний об’єкт України йдеться в описі? Це найстаріша природоохоронна територія в Україні, заснована як ботанічний сад, а потім як приватний заповідник ще в кінці ХІХ ст. Тут охороняється єдина в Європі неорана ділянка типчаково-ковилового степу, збереглися скіфські кам'яні баби, поодинокі кургани. На території заповідника створений зоопарк, орнітопарк, дендопарк, де зібрані рослини й тварини з різних частин світу. Ця територія віднесена до 100 визначальних заповідників та парків світу.
Виберіть три відповіді з семи. Знайдіть правильну відповідність: природоохоронна територія – її категорія – природний комплекс.
Виберіть три відповіді з семи. Які основні цілі людства окреслені в концепції сталого розвитку, реалізація якої за науково обґрунтованими планами має забезпечити гармонійний, збалансований, безконфліктний прогрес земної цивілізації або окремих країн?
Які на даному етапі розвитку людства існують підходи щодо визначення економічної оцінки природно-ресурсного потенціалу певної території?
Виберіть три відповіді з семи. Нині людство одержує більшу частку електроенергії за рахунок використання корисних копалин або продуктів їхньої переробки: вугілля, природного газу, нафти. Чому в наш час усе більше відбувається перехід до використання нових джерел енергії: енергії Сонця, вітру, припливів, внутрішнього тепла Землі?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома