Прислівник

Додано: 6 травня 2021
Предмет: Українська мова, 10 клас
Тест виконано: 131 раз
8 запитань
Запитання 1

Неправильно визначено розряд прислівника



варіанти відповідей

Та дівчині чомусь невесело (причини)

Скрізь вирує запашна весна (часу)


Ти ж навмисно спізнився (мети)


Як весело співається мені (способу дії)


Запитання 2

Правильно утворено форму найвищого ступеня порівняння прислівника

варіанти відповідей

дорого-найдорогше

низько-найнизче

гарно-найкраще

пізно-найбільш пізніше

Запитання 3

У формі вищого ступеня порівняння вжито всі прислівники рядка

варіанти відповідей

співати голосніше, щонайдовше триватиме

ходімо повільніше, напиши більш докладно

тепло зустріти, заснований набагато раніше

краще прийти, виконала найпроникливіше

Запитання 4

Правильно написано всі прислівники рядка

варіанти відповідей

один-в-один, час від часу, по-перше, уплав

хтозна-куди, рік у рік, з боку на бік, по-двоє

щодня, будьколи, тишком-нишком, пліч о пліч

кінець-кінцем, натщесерце, донизу, наввипередки

Запитання 5

Разом треба писати всі слова рядка

варіанти відповідей

на/вмисне, чим/скоріш, на/жаль, обі/руч

на/пам'ять, на/відмінно, на/завжди, на/двоє

до/віку, по/друге, що/найвище, в/основному

мимо/волі, без/вісти, о/півночі, с/пересердя

Запитання 6

Помилку в написанні прислівника допущено в реченні

варіанти відповідей

Раджу вам час від часу перевіряти стан поточного рахунку

Гонорар за надруковану статтю виплатять не сьогодні-завтра

Банки часто густо принаджують клієнтів високими відсотками.

Почасти курс долара стосовно євро залежить віід ціни нафти

Запитання 7

Прислівниками є всі слова рядка

варіанти відповідей

овва, опівдні, зокола, анітелень

казна-коли, бозна-котрий, як, тільки

почасти, тут, перекричавши, гірко

збоку, ніде, на-гора, де-факто

Запитання 8

Кількісно-означальні прислівники в рядку

варіанти відповідей

добре, погано, світло, ледь

треба, слід, можна, до речі

трохи, надзвичайно, небагато, дуже

утричі, спересердя, гуртом, праворуч

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест