При утворенні вищого ступеня порівняння допущено помилку
У якому реченні НЕ з прислівником слід писати РАЗОМ
Виберіть речення, у якому є прислівник, без НЕ вживається без частки НЕ.
Знайдіть речення, в якому НІ з прислівником пишеться ОКРЕМО.
Виберіть речення, в якому НЕ з прислівником треба писати ОКРЕМО.
Виберіть прислівник, у якому на місці крапок треба писати ДВІ букви Н.
У якому ряду всі прислівники - винятки з правил
НЕправильно утворений ступінь порівняння прислівника
Правильно утворено ступінь порівняння
Укажіть, у якому рядку всі слова – прислівники.
Разом треба писати всі прислівники в рядку:
Правильно утворено форми ступенів порівняння прислівника в рядку:
У якому з речень У/ПЕРШЕ пишеться разом
Вкажіть, які морфологічні ознаки має прислівник
У якому рядку всі прислівники пишуться через дефіс?
Укажіть рядок прислівників, від яких можна утворити ступені порівняння:
Виберіть речення, в якому НЕ з прислівником треба писати ОКРЕМО.
Виділена сполука не є прислівником і її треба писати окремо у рядку
Виділене слово є прислівником у реченні
Прислівник виступає в ролі присудка у реченні
Скільки прислівників вжито у реченнях?
1. Чудово було тут, на Дніпрі! 2. Широко, на кілька верстов розметнувся він, спокійно плинучи під сонцем до моря. 3. Святково мигтять чайки над небесно чистою водяною рівниною, біліють вітрильники, снують шаланди, підходять плоти... 4. Сила-силенна води, чистої, свіжої, солодкої, плине і плине кудись до моря. 5. Багатий нею Дніпро, багатший за всякого царя. 6. Весь ярмарок, згоряючи від спраги, черпає з нього пригорщами, кухлями, тисячами відер, та в ньому не меншає анітрохи. 7. Найвправніші нирці не можуть сягнути дна в його холодних глибинах. 8. Як добре, що належить він усім, однаково привітний та щедрий до кожного...
Порада: для того, щоб не помилитись, випишіть усі прислівники з речень, порахуйте
Установити відповідність між прислівником та способом його творення
1. низько А. основоскладання
2. праворуч Б. префіксально-суфіксальний
3. здалека В. суфіксальний
4. бігом Г. перехід однієї частини мови в іншу
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома