Проблемні ситуації. Їх використання на уроках "Основи здоров'я"

Додано: 2 травня 2023
Предмет: Основи здоров’я
Тест виконано: 1 раз
10 запитань
Запитання 1

Навчання, при якому вчитель, створюючи проблемні ситуації і, організовуючи діяльність учнів за рішенням навчальних проблем, забезпечує оптимальне поєднання їх самостійної пошукової діяльності з засвоєння готови висновків науки це

варіанти відповідей

традиційне навчання

проблемне навчання

розвивальне навчання

проектне навчання

Запитання 2

За галуззю і місцем виникнення навчальні проблеми розрізняють

варіанти відповідей

предметні, міжпредметні, урочні, позаурочні

основні, допоміжні

фронтальні, групові, індивідуальні

класні і позакласні

Запитання 3

Знайдіть правильний алгоритм процесу засвоєння знань у ході проблемного навчання

варіанти відповідей

створення проблемної ситуації вчителем - висунення гіпотез - сприймання проблеми учнями - реалізація та перевірка найважливіших гіпотез

сприймання проблеми учнями - реалізація та перевірка найважливіших гіпотез - висунення гіпотез

створення проблемної ситуації вчителем - сприймання проблеми учнями - здійснення пошукової діяльності - висунення гіпотез - реалізація та перевірка найважливіших гіпотез

створення проблемної ситуації вчителем - сприймання проблеми учнями - здійснення пошукової діяльності - реалізація та перевірка найважливіших гіпотез - висунення гіпотез

Запитання 4

Проблемні ситуації, що виникають у процесі виконання домашніх завдань, у позакласній роботі, в життєвому досвіді учнів - це

варіанти відповідей

предметні проблеми

 міжпредметні проблеми

урочні проблеми

позаурочні проблеми

Запитання 5

У залежності від ролі в навчальному процесі проблемні ситуації поділяються на:

варіанти відповідей

предметні, міжпредметні, урочні, позаурочні

основні, допоміжні

фронтальні, групові, індивідуальні

класні, позакласні

Запитання 6

Проблемна ситуація, яка виникає в учбовій діяльності, може викликати:

варіанти відповідей

активності учня, інтересу його до навчання

стан повного задоволення та легкості

лише позитивне відношення до виконання навчального завдання

відсутність інтересу до навчання

Запитання 7

До переваг застосування проблемних ситуацій належать:

варіанти відповідей

пригнічення, дезорієнтації учнів, які слабко підготовані в теоретичному плані та у зв'язку з цим виникненням негативних емоцій

проблемні ситуації викликають позитивні емоції в учнів

формування інтелектуальних умінь

учні не мають бажання включатися в активну інтелектуальну та практичну діяльність

проблемні ситуації викликають лише негативні емоції в учнів

Запитання 8

Вибрати, які проблеми виділяють щодо способів їх розв'язання.

варіанти відповідей

фронтальні

групові

основні

допоміжні

індивідуальні

Запитання 9

Яких умов потрібно дотримуватись при створенні проблемних ситуацій?

варіанти відповідей

завдання повинне ґрунтуватися на тих знаннях і навичках, якими володіє учень

запропоноване учневі проблемне завдання не обов'язково щоб відповідало його інтелектуальним можливостям

виконання проблемного завдання повинно викликати в учнів потребу у засвоєнні знань

проблемне завдання не повинно передувати поясненню нового навчального матеріалу

проблемне завдання має бути після пояснення нового матеріалу

Запитання 10

Вибрати основні прийоми створення проблемних ситуацій

варіанти відповідей

зіткнення учнів із суперечливими фактами

постановка проблеми вкінці уроку на основі вивченого

постановка перед учнями дослідницьких завдань

постановка проблемного питання на основі створення елементів дискусії

створення проблемних ситуацій, коли учні переконані в тому що точно знають матеріал

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест