Тест для підготовки до ЗНО
Уривок
Ой кочують чумаченьки
В чистім степу при долині,
Розпустили сірі воли пасти
При зеленій муравині.
узято з
І немає більшої радості, аніж жити за покликанням» - це провідна думка твору
Словами «Не віриш? Так знай же, що я тебе давно уже - теє-то як його - полюбив, як тільки ви перейшли жити в нашеє село» освідчується
Словами
У всякого своя доля
І свій шлях широкий;
Той мурує, той руйнує...
починається
Послідовність розгортання подій твору «Чорна рада» є правильною в рядку
Приказка «Лайкою та криком згоди не дійдеш» ілюструє проблему твору
Життєпис злочинця, зображений па широкому суспільному тлі, є темою твору, де персонаж
Ознаки модернізму притаманні обом творам рядка
уривку
Тріщить, лящить, мов щелепа, корчма,
й ліщина галуззю стає сторчма.
Це бродить вітер, шуму перший родич...
провідним художнім засобом є
«Як можна бути вільним, Евкріте, коли маєш тіло?» - це один з епіграфів
твору, де діють
«А вчора, пишучи спогади про дитинство, про хату, про діда, про сінокіс, один собі в маленькій кімнатоньці сміявся й плакав. Боже мій, скільки ж прекрасного й дорогого було в моєму житті, що ніколи-ніколи вже не повернеться!» - писав
Установіть відповідність між автором і героями його твору.
І.Карпенко-Карий "Мартин Боруля".
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома