Пробний НМТ 6

Додано: 16 квітня
Предмет: Історія України, 11 клас
Копія з тесту: Пробний НМТ 6
35 запитань
Запитання 1

На картосхемі позначено лінію фронту часів Першої світової війни станом на

варіанти відповідей

1914

1915

1916

1917

Запитання 2

«У Петрограді відбулися криваві події, які загрожують загибелі завоювань революції. Частина населення Петрограда, керована більшовиками, збройним шляхом ліквідувала Тимчасовий Уряд і хоче нав'язати свою волю Російській Республіці. Ми закликаємо рішуче боротися з будь-якими спробами підтримання петроградського повстання. Громадяни України! Покажіть себе вірними захисниками свободи й ворогами анархії, яка може віддалити скликання Всеросійських й Українських Установчих Зборів і навіть призвести до загибелі рідного краю...»

Яка владна інституція звернулася із цитованою відозвою до населення України?

варіанти відповідей

Рада Міністрів

Штаб Київського військового округу

Генеральний Секретаріат

Рада Народних Комісарів

Запитання 3

Чи правильне твердження?

Восени 1918 р. на Катеринославщині діяли повстанські загони Н. Махна проти:

1) гетьманських військ, німецьких та австрійських окупаційних військ;

2) військ Директорії УНР та наступаючих частин Червоної й Добровольчої армій.

варіанти відповідей

обидва варіанти правильні

тільки 1-й варіант правильний

тільки 2-й варіант правильний

обидва варіанти не правильні

Запитання 4

Ліквідація українських комуністичних партій в УСРР

варіанти відповідей

відбувалася в період нової економічної політики.

супроводжувалася судовим процесом у «справі СВУ».

стала наслідком Голодомору (1932-1933 рр.).

започаткувала «Великий терор» (1937-1938 рр.).

Запитання 5

Карикатура, зображена на фото, акцентує увагу на форсованій індустріалізації і дає змогу визначити її

варіанти відповідей

мету

етапи

джерела

наслідки

Запитання 6

Видатними представниками радянського партизанського руху в роки ДСВ

варіанти відповідей

С. Тимошенко, М. Кирпонос, М. Ватутін.

А. Мельник, С. Бандера, Р. Шухевич

О. Довженко, О. Теліга, О. Ольжич.

С. Ковпак, О. Федоров, О. Сабуров.

Запитання 7

Що стало наслідком подій, відображених на картосхемі?

варіанти відповідей

розширення кордонів УРСР

придушення українського руху Опору

утворення незалежної Української Держави

установлення окупаційного режиму на території УРСР

Запитання 8

«Поява шкідливого нарису історії української літератури об’єктивно допомагає найлютішим ворогам українського народу – українсько-німецьким націоналістам. Президія Спілки та її голова т. Рильський не вжили заходів, щоби вчасно перешкодити проникненню в радянську літературу ворожих тенденцій... Журнал “Вітчизна” (ред. Яновський) надає місце статтям і творам, які пройняті буржуазною ідеологією, міщанськими поглядами на життя, аполітичністю...»

У який період радянської історії України оприлюднено цитований документ?


варіанти відповідей

у роки Другої світової війни

у перші роки повоєнної відбудови

у роки «хрущовської» десталінізації

у роки загострення кризи радянської системи

Запитання 9

Що було характерним для українського дисидентського руху середини 1950 – початку 1960-х рр.?

варіанти відповідей

організаційне становлення (гуртки, спілки, об’єднання), прагнення досягти мети конституційними методами (агітаційно-пропагандистські акції)

проведення масових мирних акцій протесту та громадянської непокори (демонстрації, мітинги, бойкоти дій місцевої адміністрації)

поєднання масових акцій протесту (демонстрації, мітинги) з акціями, спрямованими на дезорганізацію владних структур (страйки, повстання)

орієнтація на насильницьку боротьбу (підготовка терористичних актів, замахів на урядовців), перехід на нелегальне становище

Запитання 10

Яке визначення відповідає поняттю «номенклатура»?

варіанти відповідей

узагальнююча назва посадовців різних рівнів, що є ланками командно-адміністративної системи

система, за якої функціонують і ведуть боротьбу за владу партії різної політичної орієнтації

політика розміщення промислових об’єктів без урахування наявної сировинної бази, трудових ресурсів тощо

система управління, за якої частина функцій центральної влади переходить до місцевих органів самоврядування

Запитання 11

Проаналізуйте уривок з історичного джерела: «Соціалістичне самоврядування реалізується в умовах широкої гласності шляхом участі всього колективу та його громадських організацій у виробленні найважливіших рішень і контролі за їх виконанням, виборності керівників та єдиноначальності в керуванні підприємством...».

Його доречно використати для характеристики суспільного життя України доби

варіанти відповідей

«відлиги».

«застою».

«перебудови».

«незалежності».

Запитання 12

Поруч із третім Президентом України на фотографії –

варіанти відповідей

Андрей Шептицький.

Василь Липківський.

Йосип Сліпий.

Любомир Гузар.

Запитання 13

Укажіть фото Президента України, за каденції якого стали можливими зміни, описані в уривку джерела: «Адже за будь-яких умов оформлення візи потребує кількох днів, а з безвізом громадянин України може будь-коли перетинати кордон і в'їжджати до ЄС. Під дією безвізу український турист став почувати себе значно більш вільним, ніж раніше. Він набув можливості вибирати між значно більшою кількістю пропозицій відпочинку й подорожей, ніж за умов візового режиму».

варіанти відповідей
Запитання 14

Громадяни, не стійте, імпортне взуття закінчується. (Карикатура А. Юн)

Соціально-економічним процесам якого періоду розвитку України присвячена карикатура?

варіанти відповідей

відбудови

«відлиги»

застою і перебудови

незалежного розвитку

Запитання 15

Скульптор, автор "Пам'ятника засновникам Києва"

варіанти відповідей

Іван Кавалерідзе

Василь Бородай

Іван Мартос

Василь Касіян

Запитання 16

Установіть відповідність між подією періоду боротьби за збереження державної незалежності України (1918-1921 рр.) та її наслідком.


1 проголошення Української Держави

2 утворення Західноукраїнської Народної Республіки

3 утворення Директорії УНР

4 розгром Добровольчої армії генерала А. Денікіна


А повалення режиму гетьмана П. Скоропадського

Б припинення збройної боротьби за незалежність України

В відновлення радянської влади на території України

Г запровадження державної монополії на продаж хліба, цукру, спирту; заборона на вивіз нафти

Д відновлення поміщицького землеволодіння

варіанти відповідей

1-А

1-Б

1-В

1-Г

1-Д

Запитання 17

Установіть відповідність між подією періоду боротьби за збереження державної незалежності України (1918-1921 рр.) та її наслідком.


1 проголошення Української Держави

2 утворення Західноукраїнської Народної Республіки

3 утворення Директорії УНР

4 розгром Добровольчої армії генерала А. Денікіна


А повалення режиму гетьмана П. Скоропадського

Б припинення збройної боротьби за незалежність України

В відновлення радянської влади на території України

Г запровадження державної монополії на продаж хліба, цукру, спирту; заборона на вивіз нафти

Д відновлення поміщицького землеволодіння

варіанти відповідей

2-А

2-Б

2-В

2-Г

2-Д

Запитання 18

Установіть відповідність між подією періоду боротьби за збереження державної незалежності України (1918-1921 рр.) та її наслідком.


1 проголошення Української Держави

2 утворення Західноукраїнської Народної Республіки

3 утворення Директорії УНР

4 розгром Добровольчої армії генерала А. Денікіна


А повалення режиму гетьмана П. Скоропадського

Б припинення збройної боротьби за незалежність України

В відновлення радянської влади на території України

Г запровадження державної монополії на продаж хліба, цукру, спирту; заборона на вивіз нафти

Д відновлення поміщицького землеволодіння

варіанти відповідей

3-А

3-Б

3-В

3-Г

3-Д

Запитання 19

Установіть відповідність між подією періоду боротьби за збереження державної незалежності України (1918-1921 рр.) та її наслідком.


1 проголошення Української Держави

2 утворення Західноукраїнської Народної Республіки

3 утворення Директорії УНР

4 розгром Добровольчої армії генерала А. Денікіна


А повалення режиму гетьмана П. Скоропадського

Б припинення збройної боротьби за незалежність України

В відновлення радянської влади на території України

Г запровадження державної монополії на продаж хліба, цукру, спирту; заборона на вивіз нафти

Д відновлення поміщицького землеволодіння

варіанти відповідей

4-А

4-Б

4-В

4-Г

4-Д

Запитання 20

З’ясуйте, кому з діячів належать наведені факти біографії.


1 Г. Верьовка

2 Л. Курбас

3 П. Вірський

4 М. Рильський


А актор, режисер, новатор українського театру, керівник мистецького об’єднання «Березіль»

Б поет, перекладач, голова Спілки письменників України, директор Інституту мистецтвознавства, фольклору та етнографії АН УРСР

В танцівник, хореограф, балетмейстер, організатор і художній керівник Ансамблю танцю УРСР

Г митець-монументаліст, графік, фундатор новаторської художньої школи в українському мистецтві 1920-х рр.

Д композитор, диригент, педагог, організатор і художній керівник Українського державного народного хору

варіанти відповідей

1-А

1-Б

1-В

1-Г

1-Д

Запитання 21

З’ясуйте, кому з діячів належать наведені факти біографії.


1 Г. Верьовка

2 Л. Курбас

3 П. Вірський

4 М. Рильський


А актор, режисер, новатор українського театру, керівник мистецького об’єднання «Березіль»

Б поет, перекладач, голова Спілки письменників України, директор Інституту мистецтвознавства, фольклору та етнографії АН УРСР

В танцівник, хореограф, балетмейстер, організатор і художній керівник Ансамблю танцю УРСР

Г митець-монументаліст, графік, фундатор новаторської художньої школи в українському мистецтві 1920-х рр.

Д композитор, диригент, педагог, організатор і художній керівник Українського державного народного хору

варіанти відповідей

2-А

2-Б

2-В

2-Г

2-Д

Запитання 22

З’ясуйте, кому з діячів належать наведені факти біографії.


1 Г. Верьовка

2 Л. Курбас

3 П. Вірський

4 М. Рильський


А актор, режисер, новатор українського театру, керівник мистецького об’єднання «Березіль»

Б поет, перекладач, голова Спілки письменників України, директор Інституту мистецтвознавства, фольклору та етнографії АН УРСР

В танцівник, хореограф, балетмейстер, організатор і художній керівник Ансамблю танцю УРСР

Г митець-монументаліст, графік, фундатор новаторської художньої школи в українському мистецтві 1920-х рр.

Д композитор, диригент, педагог, організатор і художній керівник Українського державного народного хору

варіанти відповідей

3-А

3-Б

3-В

3-Г

3-Д

Запитання 23

З’ясуйте, кому з діячів належать наведені факти біографії.


1 Г. Верьовка

2 Л. Курбас

3 П. Вірський

4 М. Рильський


А актор, режисер, новатор українського театру, керівник мистецького об’єднання «Березіль»

Б поет, перекладач, голова Спілки письменників України, директор Інституту мистецтвознавства, фольклору та етнографії АН УРСР

В танцівник, хореограф, балетмейстер, організатор і художній керівник Ансамблю танцю УРСР

Г митець-монументаліст, графік, фундатор новаторської художньої школи в українському мистецтві 1920-х рр.

Д композитор, диригент, педагог, організатор і художній керівник Українського державного народного хору

варіанти відповідей

4-А

4-Б

4-В

4-Г

4-Д

Запитання 24

Установіть відповідність між подією періоду «застою» та її наслідком.


1 зміна політичного керівництва УРСР

2 ліквідація рад народного господарства

3 ухвалення Конституції УРСР

4 підписання СРСР Гельсінського Заключного акту Наради з питань безпеки та співробітництва в Європі


А проведення перших альтернативних виборів до Верховної Ради УРСР

Б «друга хвиля» масових арештів дисидентів

В активізація та організаційне оформлення дисидентського правозахисного руху

Г відновлення вертикальної системи управління економікою

Д юридичне закріплення однопартійної політичної системи

варіанти відповідей

1-А

1-Б

1-В

1-Г

1-Д

Запитання 25

Установіть відповідність між подією періоду «застою» та її наслідком.


1 зміна політичного керівництва УРСР

2 ліквідація рад народного господарства

3 ухвалення Конституції УРСР

4 підписання СРСР Гельсінського Заключного акту Наради з питань безпеки та співробітництва в Європі


А проведення перших альтернативних виборів до Верховної Ради УРСР

Б «друга хвиля» масових арештів дисидентів

В активізація та організаційне оформлення дисидентського правозахисного руху

Г відновлення вертикальної системи управління економікою

Д юридичне закріплення однопартійної політичної системи

варіанти відповідей

2-А

2-Б

2-В

2-Г

2-Д

Запитання 26

Установіть відповідність між подією періоду «застою» та її наслідком.


1 зміна політичного керівництва УРСР

2 ліквідація рад народного господарства

3 ухвалення Конституції УРСР

4 підписання СРСР Гельсінського Заключного акту Наради з питань безпеки та співробітництва в Європі


А проведення перших альтернативних виборів до Верховної Ради УРСР

Б «друга хвиля» масових арештів дисидентів

В активізація та організаційне оформлення дисидентського правозахисного руху

Г відновлення вертикальної системи управління економікою

Д юридичне закріплення однопартійної політичної системи

варіанти відповідей

3-А

3-Б

3-В

3-Г

3-Д

Запитання 27

Установіть відповідність між подією періоду «застою» та її наслідком.


1 зміна політичного керівництва УРСР

2 ліквідація рад народного господарства

3 ухвалення Конституції УРСР

4 підписання СРСР Гельсінського Заключного акту Наради з питань безпеки та співробітництва в Європі


А проведення перших альтернативних виборів до Верховної Ради УРСР

Б «друга хвиля» масових арештів дисидентів

В активізація та організаційне оформлення дисидентського правозахисного руху

Г відновлення вертикальної системи управління економікою

Д юридичне закріплення однопартійної політичної системи

варіанти відповідей

4-А

4-Б

4-В

4-Г

4-Д

Запитання 28

Увідповідніть подію з її наслідком.


1 початок діяльності Української робітничо-селянської спілки

2 офіційна реєстрація Української республіканської партії

3 утворення Української головної визвольної ради

4 заснування Української Гельсінської групи


А організаційне оформлення українського визвольного руху в роки Другої світової війни

Б зростання ролі правозахисної діяльності в українському дисидентському русі

В зародження українського дисидентського руху

Г проголошення незалежності України

Д формування багатопартійності в Україні

варіанти відповідей

1-А

1-Б

1-В

1-Г

1-Д

Запитання 29

Увідповідніть подію з її наслідком.


1 початок діяльності Української робітничо-селянської спілки

2 офіційна реєстрація Української республіканської партії

3 утворення Української головної визвольної ради

4 заснування Української Гельсінської групи


А організаційне оформлення українського визвольного руху в роки Другої світової війни

Б зростання ролі правозахисної діяльності в українському дисидентському русі

В зародження українського дисидентського руху

Г проголошення незалежності України

Д формування багатопартійності в Україні

варіанти відповідей

2-А

2-Б

2-В

2-Г

2-Д

Запитання 30

Увідповідніть подію з її наслідком.


1 початок діяльності Української робітничо-селянської спілки

2 офіційна реєстрація Української республіканської партії

3 утворення Української головної визвольної ради

4 заснування Української Гельсінської групи


А організаційне оформлення українського визвольного руху в роки Другої світової війни

Б зростання ролі правозахисної діяльності в українському дисидентському русі

В зародження українського дисидентського руху

Г проголошення незалежності України

Д формування багатопартійності в Україні

варіанти відповідей

3-А

3-Б

3-В

3-Г

3-Д

Запитання 31

Увідповідніть подію з її наслідком.


1 початок діяльності Української робітничо-селянської спілки

2 офіційна реєстрація Української республіканської партії

3 утворення Української головної визвольної ради

4 заснування Української Гельсінської групи


А організаційне оформлення українського визвольного руху в роки Другої світової війни

Б зростання ролі правозахисної діяльності в українському дисидентському русі

В зародження українського дисидентського руху

Г проголошення незалежності України

Д формування багатопартійності в Україні

варіанти відповідей

4-А

4-Б

4-В

4-Г

4-Д

Запитання 32

Установіть відповідність між подією та її наслідком.


1 запровадження національної валюти – гривні

2 «Помаранчева революція»

3 проведення першого Всеукраїнського референдуму

4 проведення перших альтернативних виборів до Верховної Ради УРСР


А обрання Президентом України В. Ющенка

Б створення передумов до виходу держави з економічної кризи

В виникнення парламентської опозиції

Г припинення існування Союзу Радянських Соціалістичних Республік

Д створення Автономної Республіки Крим

варіанти відповідей

1-А

1-Б

1-В

1-Г

1-Д

Запитання 33

Установіть відповідність між подією та її наслідком.


1 запровадження національної валюти – гривні

2 «Помаранчева революція»

3 проведення першого Всеукраїнського референдуму

4 проведення перших альтернативних виборів до Верховної Ради УРСР


А обрання Президентом України В. Ющенка

Б створення передумов до виходу держави з економічної кризи

В виникнення парламентської опозиції

Г припинення існування Союзу Радянських Соціалістичних Республік

Д створення Автономної Республіки Крим

варіанти відповідей

2-А

2-Б

2-В

2-Г

2-Д

Запитання 34

Установіть відповідність між подією та її наслідком.


1 запровадження національної валюти – гривні

2 «Помаранчева революція»

3 проведення першого Всеукраїнського референдуму

4 проведення перших альтернативних виборів до Верховної Ради УРСР


А обрання Президентом України В. Ющенка

Б створення передумов до виходу держави з економічної кризи

В виникнення парламентської опозиції

Г припинення існування Союзу Радянських Соціалістичних Республік

Д створення Автономної Республіки Крим

варіанти відповідей

3-А

3-Б

3-В

3-Г

3-Д

Запитання 35

Установіть відповідність між подією та її наслідком.


1 запровадження національної валюти – гривні

2 «Помаранчева революція»

3 проведення першого Всеукраїнського референдуму

4 проведення перших альтернативних виборів до Верховної Ради УРСР


А обрання Президентом України В. Ющенка

Б створення передумов до виходу держави з економічної кризи

В виникнення парламентської опозиції

Г припинення існування Союзу Радянських Соціалістичних Республік

Д створення Автономної Республіки Крим

варіанти відповідей

4-А

4-Б

4-В

4-Г

4-Д

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест