Процес виховання

Додано: 25 листопада 2021
Предмет:
Тест виконано: 5 разів
10 запитань
Запитання 1

Процес виховання - це

варіанти відповідей

система виховних заходів, спрямованих на формування всебічно і гармонійно розвиненої особистості.

процес передачі й активного засвоєння знань, умінь і навичок.

специфічний процес зміни, результатом якого є виникнення якісно нового, поступальний процес сходження від нижчого до вищого, від простого до складного.

Запитання 2

Процесу виховання є характерні такі риси

варіанти відповідей

цілеспрямований характер

систематичність і послідовність

випадковість

епізодичність

хаотичність

Запитання 3

Процес виховання залежить від...

варіанти відповідей

анатомічних чинників

об'єктивних чинників

фізіологічних чинників

суб'єктивних чинників

Запитання 4

Що входить до структури процесу виховання?

варіанти відповідей

свідомість особистості

уміння

емоційно-почуттєва сфера

навички та звички поведінки

Запитання 5

Свідомість - це

варіанти відповідей

психічні стани і процеси, в яких відображено емоційний бік духовного світу людини, її суб'єктивне переживання подій та емоційне ставлення до навколишнього світу.

властива людині функція головного мозку, яка полягає у відображенні об'єктивних властивостей предметів і явищ навколишнього світу, процесів, що відбуваються в ньому, своїх дій, у попередньому мисленному накресленні їх і передбаченні наслідків, у регулюванні відносин людини з людиною і соціальною дійсністю.

психічне новоутворення, завдяки якому індивід спроможний виконувати певну дію, раціонально, з належною точністю і швидкістю, без зайвих затрат фізичної та нервово-психічної енергії.

схильність людини до відносно усталених способів дій.

Запитання 6

Рушійними силами є

варіанти відповідей

внутрішні та зовнішні суперечності

поведінка

розвиток умінь та навичок

Запитання 7

Внутрішні суперечності -

варіанти відповідей

зіткнення організованого виховного впливу школи зі стихійним впливом на школярів навколишнього світу. Серед таких негативних чинників, — вуличні підліткові групи, зарубіжні телефільми-бойовики та ін. Вирішення цієї суперечності можливе лише за умови формування у школярів внутрішньої стійкості й уміння протистояти негативним явищам;

суперечність між зовнішніми впливами і внутрішніми прагненнями вихованця. 

неоднакове ставлення до учнів учителів, які не завжди дотримуються принципу єдності вимог, внаслідок чого в учнів формується ситуативна поведінка, пристосовництво, безпринципність, що негативно позначаються на виховному процесі взагалі.

суперечність між зростаючими соціально значущими завданнями, які потрібно розв'язати вихованцю, і можливостями, що обмежують його вчинки та дії, спрямовані на їх розв'язання.

Запитання 8

Зовнішні суперечності -








варіанти відповідей

суперечність, породжена тим, що окремі учні, які мають досвід негативної поведінки, постійно конфліктують з педагогами, однокласниками, батьками. Йдеться про сформований динамічний стереотип, який характеризується наявністю постійних, стабільних, стійких негативних нервових зв'язків, що створює особливі труднощі у перевихованні. 

супроводжує виховання особистості, тому її розвиток може призупинитися, якщо не ставити перед нею нових ускладнених завдань.

невідповідність між виховними впливами школи і сім'ї. 

виховний процес повинен будуватися таким чином, щоб його зміст або форми реалізації цього змісту не викликали спротиву вихованця.

Запитання 9

 Провідну роль відіграє розвиток...

варіанти відповідей

свідомості

умінь

звичок

почуттів

Запитання 10

Навичка - це

варіанти відповідей

психічні стани і процеси, в яких відображено емоційний бік духовного світу людини, її суб'єктивне переживання подій та емоційне ставлення до навколишнього світу.

психічне новоутворення, завдяки якому індивід спроможний виконувати певну дію, раціонально, з належною точністю і швидкістю, без зайвих затрат фізичної та нервово-психічної енергії.

схильність людини до відносно усталених способів дій.

 властива людині функція головного мозку, яка полягає у відображенні об'єктивних властивостей предметів і явищ навколишнього світу, процесів, що відбуваються в ньому, своїх дій, у попередньому мисленному накресленні їх і передбаченні наслідків, у регулюванні відносин людини з людиною і соціальною дійсністю.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест