Проєкт "Морський бій"

Додано: 17 січня 2023
Предмет: Інформатика, 8 клас
Тест виконано: 176 разів
13 запитань
Запитання 1

Що означає цей код?

import random

варіанти відповідей

виклик модуля випадкових чисел

виклик графічного модуля

виклик модуля часу

випадкові чисела

Запитання 2

Як завантажити модуль для створення графічного вікна?

варіанти відповідей

import random

from tkinter import *

import time

from tkinter import

Запитання 3

Записаний код дозволяє...

c.create_rectangle(190, 480, 310, 500, fill="red")

c.create_rectangle(240, 460, 260, 480)

варіанти відповідей

намалювати два прямокутники червоного кольору

намалювати гармату та ядро: гармата - червона та ядро - синє

намалювати прямокутник червоного кольору та квадрат чорного кольору

намалювати гармату : основа - червона та дуло - чорне

Запитання 4

Поясни код:

b = 0

shots = 0


варіанти відповідей

задання початкових значень змінних: кількість ядер та кількість пострілів

задання початкових значень змінних: початкова координата корабля та кількість пострілів

задання кінцевих значень змінних: кількість ядер та кількість пострілів

задання початкових значень змінних: кількість влучань та кількість пострілів

Запитання 5

Поясни код:

1)shots = shots + 1

2)c.create_text(420, 100, text='Кількість пострілів : ' + str(shots))

варіанти відповідей

1)Рахується кількість пострілів

2)на полотні c з'являеться напис "Кількість пострілів" та значення зроблених пострілів перетворене на текстовий тип

1)Рахується ядра

2)на полотні create з'являеться напис "Кількість пострілів" та значення зроблених пострілів перетворене

1)Рахується кількість пострілів

2)на полотні c з'являеться напис "Кількість пострілів" та назва shots

1)Рахується кількість кораблів

2)на полотні c з'являеться напис "Кількість пострілів" та кількість влучань по кораблям

Запитання 6

Поясни дію коду:

for y in range(200):

  c.move(s,-v,0)  

  c.move(b,0,-5)    

  tk.update()

  time.sleep(0.03)

  xs=xs-v

варіанти відповідей

задання горизонтального руху ядра

задання вертикального руху корабля

задання горизонтального руху корабля

задання вертикального руху ядра

Запитання 7

Поясни код:

c.move(b,0,-5)    

tk.update()

time.sleep(0.03)

варіанти відповідей

рух ядра вертикально вгору з затримкою 0,03 секунди

рух корабля вертикально вгору з затримкою 0,03 секунди

рух ядра вертикально вгору з швидкістю 0,03 секунди

рух ядра горизонтально вгору з швидкістю 0,03 секунди

Запитання 8

Поясни код:

tk.update()

time.sleep(1)

варіанти відповідей

оновлення графіного вікна

затримка 1 секунда

видалення графіного вікна

сон 1 секунда

оновлення корабля

затримка 1 секунда

оновлення графіного вікна

сон 1 секунда

Запитання 9

Поясни код:

v=random.randint(3,5)

варіанти відповідей

швидкість руху корабля задається випадковим числом від 3 до 5

швидкість руху ядра задається випадковим числом від 3 до 5

швидкість руху гармати задається випадковим числом від 3 до 5

вибирається випадкове числом від 3 до 5 для пострілу

Запитання 10

Поясни код:

1) if shots < 10:

2) c.delete(b)

3) b = c.create_oval(240, 460, 260, 480, fill='#560319')

4) shots = shots + 1

варіанти відповідей

1) перевіряється кількість пострілів(<10)

2) видалення попереднього ядра

3) поява на полотні нового ядра

4) кількість пострілів збільшується на 1

1) перевіряється кількість ядер (<10)

2) видалення попереднього ядра

3) поява на полотні нового ядра

4) кількість пострілів збільшується на 1

1) перевіряється кількість пострілів(<10)

2) видалення корабля

3) поява на полотні нового корабля

4) кількість пострілів збільшується на 1

1) перевіряється кількість пострілів(<10)

2) видалення попереднього ядра

3) створення овалу

4) кількість пострілів збільшується на 1

Запитання 11

Поясни дію коду:

c.bind_all('<space>', ball)

варіанти відповідей

змінна ball виконується при натисканні кнопки "Проміжок"

функція ball виконується при натисканні кнопки "Проміжок"

рух корабля на полотні c починається після натисканні кнопки "Проміжок"

рух ядра на полотні c починається після натисканні кнопки "Проміжок"

Запитання 12

Якого коду не вистачає для розміщення корабля на полотні:

ship_image = PhotoImage(file='ship.gif')

варіанти відповідей

b = c.create_image(500, 0, anchor=NW, image=ship_image)

s = c.create_image(500, 0, anchor=NW, image=ship_image)

s = c.create_image(500, 0, anchor=NW, image=pow_image)

b = c.create_image(0, 0, anchor=NW, image=ship)

Запитання 13

Поясни код:

1) for y in range(10):

2) s = c.create_image(500, 0, anchor=NW, image=ship_image)

3) v=random.randint(3,5)

4) c.create_text(420, 120, text='Кількість кораблів : ' + str(y))

варіанти відповідей

1) створення циклу з 10 елементів

2) поява зображення у точці (500,0)

3) випадковий вибір значення змінної v від 3 до 5

4) виведення на полотні c тексту та номеру елементу циклу

1) створення циклу з 10 елементів

2) поява зображення у точці 500

3) вибір значення змінної v =4

4) виведення на полотні c тексту та номеру елементу циклу

1) задання кількості ядер

2) поява ядра на полотні в точці (500,0)

3) вибір значення швидкості ядра в межах від 3 до 5

4) виведення на полотні c тексту та номером ядра яке з'явивилось

1) задання кількості кораблів

2) поява корабля на полотні в точці (500,0)

3) вибір значення швидкості корабля в межах від 3 до 5

4) виведення на полотні c тексту та номером корабля який з'явився

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест