"Проєкти з кнопками та написами"

Додано: 29 лютого
Предмет: Інформатика, 8 клас
10 запитань
Запитання 1

Модуль tkinter використовується для:

варіанти відповідей

виведення отриманого результату на екран

малювання 

введення програм

створення графічного інтерфейсу користувача  

Запитання 2

Для створення кнопки потрібно виконати команду:

варіанти відповідей

ім’я_змінної = Button() 

ім’я_змінної = Entry()

ім’я_змінної = Tk()

Запитання 3

Властивість, що задає колір кнопки:

варіанти відповідей

text

bg

width

fg

Запитання 4

Команда win.geometry(‘700x500’) ...

варіанти відповідей

Будує геометричні фігури у створеному вікні

Змінює розміри напису

Задає розміри вікна 

Запитання 5

Команда для створення поля в мові Python має вигляд:

варіанти відповідей

<ім’я поля>.insert(<позиція>, <текст>)

label['text'] = entry.get()

<ім’я поля> = Entry(<Haбip властивостей та їх значень>)

Запитання 6

Функція для створення напису:

варіанти відповідей

Label()

button()

label()

lab1()

Запитання 7

Елемент керування, який використовується в основному для введення і виведення даних -

варіанти відповідей

вікно

рядок

напис

поле

Запитання 8

Властивість кнопки height встановлює:

варіанти відповідей

ширину кнопки

колір фону

висоту кнопки

колір символів тексту

Запитання 9

Якою буде висота і ширина кнопки, що задана кодомbut1.place(x=200,y=300,width=80,height=40)

варіанти відповідей

висота 300 ширина 200

висота 40 ширина 80 

висота 80 ширина 40

висота 200 ширина 300

Запитання 10

Властивість кнопки bg встановлює:

варіанти відповідей

ширину кнопки

висоту кнопки

колір символів тексту

колір фону 

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест