Проєкти з кнопками Python

Додано: 6 березня 2023
Предмет: Інформатика, 8 клас
Тест виконано: 122 рази
20 запитань
Запитання 1

Комп’ютерна програма – це

варіанти відповідей

засоби керування (кнопки, меню та ін.), засоби введення даних (поля, лічильники та ін.), засоби виведення результатів (вікно повідомлень, написи, текстові поля та ін.) тощо

алгоритм, записаний спеціальною мовою та призначений для виконання комп’ютером

Використання символів, що не входять до алфавіту мови програмування, неправильне написання словникових слів, порушення синтаксичних правил призводить до неможливості виконання комп’ютером відповідної команди.

Запитання 2

Оберіть код, який у разі натискання кнопки ОК виводить повідомлення Hello!

варіанти відповідей
Запитання 3

root.bind(‘<подія>’, <ім’я_обробника_події>) -

варіанти відповідей

це команда пов'язування обробника події з вікном, що має ім'я root

це обробник події, що відбувається з вікном

це вікно для виведення на екран текстових повідомлень

Запитання 4

Функція за допомогою якої створюються кнопки

варіанти відповідей

Button()

Destroy

title()

Запитання 5

Атрибути, які можна надавати кнопці:

варіанти відповідей

bg=

text=

width=

всі варіанти відповідей

Запитання 6

Атрибут, що задає колір кнопки

варіанти відповідей

text=

width=

bg=

Запитання 7

Метод,що задає місце знаходження кнопки:

варіанти відповідей

motion

geometry

plase

Запитання 8

Оберіть конструктор кнопок.

варіанти відповідей

 Label

 Button

  Text

  Entry

Запитання 9

Вкажіть будь ласка під яким номером позначено конcтруктор Button (), де вказуються параметри кнопки

варіанти відповідей

1

2

3

4

Запитання 10

Вкажіть будь ласка під яким номером позначено назву кнопки

варіанти відповідей

1

2

3

4

Запитання 11

Вкажіть будь ласка під яким номером позначено видимість кнопки та команду для створення вікна

варіанти відповідей

4,1

2,4

3,2

1,3

Запитання 12

Вкажіть атрибути кнопки які відповідають за фоновий колір кнопки та колір тексту кнопки

варіанти відповідей

activebackground

activeforeground

bg /background

fg /foreground

Запитання 13

Вкажіть атрибути кнопки які відповідають висоту та ширину кнопки

варіанти відповідей

activebackground, activeforeground

padx,pady

height,width

fg /foreground, bg /background

Запитання 14

Для чого призначено модуль tkinter?

варіанти відповідей

Для створення кнопки

Для створення напису

Для створення елементів інтерфейсу користувача

 Для обробки події

Запитання 15

Для чого використовують метод geometry?


варіанти відповідей

Для встановлення власних розмірів для кнопки.

Для вставлення потрібних розмірів вікна програми та його розміщення відносно екрана.

Для встановлення місця розташування потрібного об'єкта.

Запитання 16

Визнач за прикладом значення ширини кнопки.

btn=place(x=180, y=100, width=80, height=50)

варіанти відповідей

180

100

80

50

Запитання 17

Визнач за прикладом значення висоти кнопки.

btn=place(x=150, y=130, width=100, height=30)

варіанти відповідей

150

130

100

30

Запитання 18

Для створення кнопки потрібно виконати команду:

варіанти відповідей

ім’я_змінної = Entry()

ім’я_змінної = Tk()

ім’я_змінної = Button()

Запитання 19

Команда root.geometry(‘300x300’) виконує

варіанти відповідей

Задає розміри вікна

Побудова геометричних фігур у створеному вікні

Змінення розмірів напису

Запитання 20

Для створення вікна потрібно вибрати для нього ім’я та виконати команду:

варіанти відповідей

<ім’я_вікна> = Text()

<ім’я_вікна> = Tk()

<ім’я_вікна> = Button()

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест