Професійна компетентність педагів

Додано: 9 січня
Предмет:
26 запитань
Запитання 1

Оберіть чинний нормативний документ, згідно вимог якого проходить атестація педагогічних працівників

варіанти відповідей

Типове положення про атестацію педагогічних працівників

Наказ МОН від 06.10.10 № 930

Положення про атестацію педагогічних працівників, затверджене наказом МОН від 09.09.2022 № 805


Запитання 2

Яка кваліфікаційна категорія присвоюється педагогічному працівнику, якщо він має освітній рівень магістр (освітньо-кваліфікаційний рівень спеціаліст), стаж роботи на посадах педагогічних працівників не менше ніж сім років?

варіанти відповідей

"спеціаліст"

"спеціаліст другої категорії"

"спеціаліст першої категорії"

"спеціаліст вищої категорії"

Запитання 3

Якої комплексної програми немає в переліку рекомендованих МОН на 2023-2024 н.р.?

варіанти відповідей

Українське дошкілля

Впевнений старт

Дитина

Малятко

Запитання 4

Який документ розкриває зміст професійної діяльності вихователя ЗДО в межах певного виду економічної діяльності й вимоги до його кваліфікації?


варіанти відповідей

Базовий компонент дошкільної освіти

Методика ECERS-3

Професійний стандарт «Вихователь закладу дошкільної освіти»

Положення про атестацію педагогічних працівників

Запитання 5

Чим є фізична або юридична особа (заклад освіти, підприємство, установа, організація), що провадить діяльність, спрямовану на організацію, забезпечення та реалізацію освітнього процесу у формальній та/або неформальній освіті? (Згідно Порядку підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників, затвердженого постановою КМУ від 21 серпня 2019 р. № 800)

варіанти відповідей

Надавачем освітніх послуг

Суб’єктом освітньої діяльності

Роботодавцем

Запитання 6

Державним стандартом дошкільної освіти в Україні є:

варіанти відповідей

Програма розвитку дітей дошкільного віку

Базовий компонент дошкільної освіти

Освітня програма закладу

План роботи закладу на навчальний рік

Запитання 7

Результатом освіти дитини дошкільного віку є:

варіанти відповідей

вміння читати і писати

компетентність дитини

формування в дошкільників цілісної картини світу

знання програмового матеріалу

Запитання 8

До якого складнику БКДО відносяться:

Освітній напрям "Дитина у світі мистецтва. Хореографія"

Освітній напрям "Мовлення дитини. Основи грамоти"

варіанти відповідей

Інваріантний складник

Варіативний складник

Запитання 9

Оберіть твердження, які є результатом розвитку здоров’язбережувальної компетентності (освітній напрям «Особистість дитини»):

варіанти відповідей

Сукупність елементарних знань про людину та її здоров’я, здоровий спосіб життя

Стійка мотивація еколого-валеологічної спрямованості щодо пізнання себе та довкілля, яка спонукає до використання навичок здоров’язбережувальної поведінки

Наявність стійкої мотивації дитини до щоденного прояву різних видів рухової активності

Потреба в опануванні способами збереження та зміцнення власного здоров’я, орієнтованих на самопізнання та самореалізацію

Запитання 10

Педагог розвиває компетентності дитини у просторі освітніх напрямів завдяки:


варіанти відповідей

Педагогічній майстерності

Організації основних видів діяльності

Вдало підібраних методів та прийомів навчання

Запитання 11

Сутність природничо-екологічної компетентності (освітній напрям «Дитина в природному довкіллі»)


варіанти відповідей

Здатність дитини до доцільної поведінки в різних життєвих ситуаціях, що ґрунтується на емоційно-ціннісному ставленні до природи, знаннях її законів та формується у просторі пізнавальної, дослідницької, трудової, ігрової діяльності

Сформованість у дітей ефективних звичок соціальної поведінки, поводження з природними ресурсами та збереження природи та бажання так діяти

Ціннісне ставлення дитини до себе, своїх прав і прав інших, до міжособистісної взаємодії з членами сім’ї, родини, іншими людьми, однолітками…

Запитання 12

Вмотивованість дитини до взаємодії з однолітками й дорослими, здатність будувати діалог у різних формах конструктивної взаємодії є показником сформованості:

варіанти відповідей

Мовленнєвої компетентності

Комунікативної компетентності

Художньо-мовленнєвої компетентності

Запитання 13

Результатом набуття мистецько-творчої компетентності є:


варіанти відповідей

Уявлення дитини про хореографію як музично-рухове мистецтво, розрізняє його види, орієнтується в основних жанрах

Дитина знає і називає не менше трьох-чотирьох імен письменників і поетів, не менше 8-10 літературних або фольклорних творів. Може пояснити особливості основних літературних і фольклорних жанрів. 

Елементарна обізнаність дитини у специфіці видів мистецтва; ціннісне ставлення до мистецтва і мистецької діяльності; прагнення сприймати мистецтво тощо

Запитання 14

Складовою освітнього процесу в ЗДО є: 


варіанти відповідей

Інтегроване заняття

Інтегрований зміст 

Інтеграція суб’єктів 

Запитання 15

З якого віку можна розпочинати проводити інтегроване заняття?



варіанти відповідей

З 3-го р.ж.

З 4-го р.ж

З 5-го р.ж.

З 6-го р.ж.

В ЗДО інтегровані заняття не проводяться

Запитання 16

Яке це мовленнєве заняття за своєю спрямованістю, якщо його планують і проводять в усіх вікових групах з метою перевірки мовленнєвих навичок і вмінь дітей протягом кварталу (півріччя), що дає змогу вихователю вчасно коригувати індивідуальну мовленнєву роботу з дітьми?

варіанти відповідей

Тематичне заняття

Інтегроване заняття

Контрольне заняття

Комплексне заняття

Запитання 17

Які компетентності містить освітній напрям «Особистість дитини» за БКДО?

варіанти відповідей

здоров’язбережувальна

особистіснооцінна

особистісна

рухова

Запитання 18

Кожний комплекс ранкової гімнастики проводиться:

варіанти відповідей

2 тижні

1 тиждень

1 місяць 

Запитання 19

За яким принципом встановлюють тривалість ранкової гімнастики в різновіковій групі:

варіанти відповідей

орієнтуються на молодшу підгрупу

орієнтуються на старшу підгрупу

орієнтуються на ступінь втоми дітей

Запитання 20

Яка діяльність є провідною у дітей раннього віку?

варіанти відповідей

Ігрова діяльність

Навчальна діяльність

Предметна діяльність

Комунікативна діяльність

Запитання 21

Що є завданням ознайомлення дітей з літературним твором?

варіанти відповідей

автоматизувати навички правильного звуковимовлення

розширювати, уточнювати й збагачувати словниковий запас

формувати навички словотвору

формувати вміння елементарно аналізувати зміст і форму твору

Запитання 22

Який метод ознайомлення з художньою літературою використовується при обговоренні змісту твору?

варіанти відповідей

розказування

бесіда

читання вихователем по книзі або напам’ять

заучування з дітьми напам’ять

Запитання 23

Чергування у куточку книги здійснюється:

варіанти відповідей

у середній групі

у старшій групі

у середній та старшій

у всіх вікових групах

Запитання 24

Загальний обсяг підвищення кваліфікації педагогічного працівника ЗДО має бути (згідно Порядку підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників)


варіанти відповідей

від 100 до 150 годин

не менше 120 годин

не менше 150 годин

Запитання 25

Під час якого етапу спостереження використовуються наступні прийоми керівництва:

запитання (мол.гр - репродуктивні, ст.гр - пошукові, проблемні)

пояснення

порівняння

розповідь про те, що дитина не може побачити

варіанти відповідей

1 етап - підготовчий

2 етап - початок спостереження

3 етап - основний

4 етап - заключний

Запитання 26

Тривалість денного сну дітей дошкільного віку залежить від:

варіанти відповідей

пори року та стану погоди

попереднього фізичного навантаження дітей

фізіологічних та вікових особливостей дітей

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест