Профілактика неінфекційних, інфекційних, інвазійних захворювань людини, захворювань, що передаються статевим шляхом. Тести Біологія 11 клас Тест

30 запитань
Запитання 1

Закінчіть вислів Гіппократа : «Найбільший скарб кожної людини – це її ...»

варіанти відповідей

здоров’я

 

 душа

 

гроші

 успіх

Запитання 2

Визначіть період розвитку захворювання на COVID - 19, якщо у людини температура тіла 38,8 та істотне посилення проблем з диханням.


 

варіанти відповідей

 період завершення хвороби 

 

період розпалу хвороби

  

прихований період

  

 період одужування

продромальний

Запитання 3

До бактеріальних захворювань, що передаються статевим шляхом відносяться:

варіанти відповідей

гепатит B

СНІД

молочниця

гонорея

аскаридоз

Запитання 4

До вірусних інфекційних хвороб належать:

варіанти відповідей

СНІД

дизентерія

губчаста енцефалопатія

холера

грип

чума

Запитання 5

Першим і найдавнішим заходом у профілактиці інфекційних захворювань є


 

варіанти відповідей

ефективне лікування


ізоляція хворих людей

  

вакцинація

підвищення фізичної активністі

Запитання 6

Прикладом  зоонозних інвазійних захворювань є



варіанти відповідей

лямбліоз

кліщовий енцефаліт

малярія

 

аскаридоз

Запитання 7

Використання протигельмінтних засобів є варіанти відповідей

 

варіанти відповідей

імунологічним методом профілактики інвазій

  

соціальним методом профілактики інвазій

біологічним методом профілактики інвазій

  

  

хімічним методом профілактики інвазій

Запитання 8

Збудниками захворювань, що передаються статевим шляхом є

варіанти відповідей

віруси,

бактерії

рослини- паразити

гриби


тварини- паразити

твариноподібні

Запитання 9

Особливостями інвазійних захворювань є:


варіанти відповідей

передаються лише від тварин до людей

формування нестерильного імунітету в хазяїв

формування імунітету в макроорганізмів

специфічність

збудниками є віруси, бактерії, гриби, твариноподібні

збудниками є паразитичні тварини

Запитання 10

Особливостями ЗПСШ захворювань є:

варіанти відповідей

малосимптомний перебіг

відсутність імунітету в хазяїв

наявність імунітету в хазяїв

ймовірність розвитку затяжних і хронічних форм

здатність передаватися від людини до людини або від тварин до людини

здатність передаватися від людини до людини

Запитання 11

Профілактичні огляди відносяться до :.

варіанти відповідей

вторинної профілактики

третинної профілактики

первинної профілактики

четвертинної профілактики

Запитання 12

До неінфекційних захворювань відносяться:

варіанти відповідей

астма

інсульт

холера

сальмонельоз

гепатит А

цукровий діабет

педикульоз

Запитання 13

Сифіліс, гонорея, хламідіоз - хвороби , які передаються :

варіанти відповідей

гемоконтактним шляхом

статевим шляхом

контактно-побутовим шляхом

аліментарним шляхом

від матері до дитини

Запитання 14

До вторинної профілактики захворювань відносять :

 

варіанти відповідей

диспансеризацію

реабілітацію хворої людини

 

вакцинацію

  

 раціональне харчування

Запитання 15

Неінфекційні захворювання – це:

варіанти відповідей

хворобливі стани, що передаються від людини до людини, мають тривалий перебіг і повільно прогресуючий характер

хворобливі стани, що не передаються від людини до людини, мають тривалий перебіг і повільно прогресуючий характер

захворювання, що його спричиняє й підтримує наявний в організмі хвороботворний чужорідний збудник

хвороби, збудниками яких є тваринні паразитичні організми

хворобливі стани, що передаються від людини до людини, мають швидкий перебіг і повільно прогресуючий характер.

Запитання 16

Вчасна вакцинація дозволяє знизити ризик захворіти на:


варіанти відповідей

СНІД


дифтерія

гемофілію


туберкульоз


фенолкетонурію

Запитання 17

Статевим шляхом може передаватися:

варіанти відповідей

грип

малярія

короста

гепатит В


сонна хвороба

гепатит B

Запитання 18

Що не характерно для ЗПСШ:

варіанти відповідей

тривалий хронічний перебіг без лікування

малосимптомний перебіг

наявність імунітету

здатність передаватися від людини до людини

уражають переважно органи статевої, кровоносної й сечовидільної систем

здатність передаватися трансмісивно

Запитання 19

До грибкових захворювань належать:


варіанти відповідей

губчаста енцефалопатія

кандидоз

дизентерія

трихомоніаз

епідермофітія

генітальний герпес

Запитання 20

Повітряно-крапельний і повітряно-пиловий шляхи зараження характерні для збудників, таких хвороб:



варіанти відповідей

грип

холера

кір

СНІД

лейшманія

гепатит В

Запитання 21

Неінфекційні хвороби...



варіанти відповідей

 інфаркт  

рак 

діабет

 грип

Запитання 22

Шляхи інфікування ВІЛ:


варіанти відповідей

від інфікованої матері до дитини 

при переливанні інфікованої крові

через укуси комарів

під час виконання косметичних маніпуляцій

через поцілунки

статевий 

Запитання 23

ГРВІ – це група бактеріальних інфекцій, які характеризуються загальними проявами (наприклад, підвищення температури, ломота в тілі) та ураженням слизової оболонки дихальних шляхів. 

варіанти відповідей

так

ні

Запитання 24

Яка система захищає людину від інфекцій?

варіанти відповідей

нервова

гуморальна

імунна

дихальна

видільна

травна

Запитання 25

Готові антитіла:

варіанти відповідей

 не забезпечують захисту

 забезпечують постійний захист

забезпечують лише тимчасовий захист

не впливають на інфекційних агентів

Запитання 26

ІНВАЗИВНІ ЗАХВОРЮВАННЯ  — хвороби, спричинені проникненням до організму людини, тварини чи рослини паразитів тваринного походження. 

варіанти відповідей

ні

так

Запитання 27

Для боротьби з малярією у лабораторних умовах опроміненням стерилізують

самців комарів, після чого випускають їх у природу.

варіанти відповідей

так

ні

Запитання 28

Неінфекційні захворювання можуть виникнути у результаті ...

варіанти відповідей

поведінки людини

спадковості

віруса

екологічних чинників

паразитів

Запитання 29

Джерелом інфекційних хвороб можуть бути, як хворі люди, так і хворі тва-

рини .

варіанти відповідей

так

ні

Запитання 30

COVID-19- це хвороба...

варіанти відповідей

інфекційна

неінфекційна

інвазійна

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест