Програмні об'єкти. Цикли

Додано: 15 лютого 2021
Предмет: Інформатика, 6 клас
10 запитань
Запитання 1

Після виконання даного алгоритму спрайт намалює:

варіанти відповідей

Квадрат

Коло

Еліпс

Трикутник

Запитання 2

Об'єкт, що здатний виконувати певні команди, - це

варіанти відповідей

Помічник

Програма

Виконавець

Робот

Запитання 3

Що зображено на малюнку

варіанти відповідей

Інформація про об'єкт Рудий кіт

Інформація про сцену

Меню для створення нового об'єкта

Запитання 4

Вкажіть на команди, які є подіями:

варіанти відповідей
Запитання 5

Вкажіть на команди для опрацювання події:

варіанти відповідей
Запитання 6

Які властивості мають виконавці?

варіанти відповідей

Ім'я

Тло

Положення на сцені

Розмір

Костюм

Запитання 7

Що є програмними об'єктами в середовищі Scratch

варіанти відповідей

Сцена

Виконавці

Проект

Ім'я виконавців

Розмір виконавців

Запитання 8

Оберіть кнопку, за допомогою якої можна обрати готовий об'єкт з бібліотеки спрайтів 


варіанти відповідей
Запитання 9

Алгоритм у якому передбачається багаторазове виконання одного й того самлго набору команд є

варіанти відповідей

Лінійним

Циклічним

Розгалуженим

Запитання 10

Що буде результатом виконання даної програми?


варіанти відповідей

Переміщення на 5 кроків

Переміщення на 20 кроків

Переміщення на 15 кроків

Переміщення на 10 кроків

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест