Програмний об'єкт в середовищі Scratch. Властивості об'єкта

Додано: 18 січня 2021
Предмет: Інформатика, 6 клас
Тест виконано: 167 разів
12 запитань
Запитання 1

Що є програмними об'єктами середовища Scratch?

варіанти відповідей

Спрайти

Панель команд

Сцена

Образи спрайтів

Запитання 2

Оберіть основні властивості спрайта

варіанти відповідей

ім'я

розмір

кількість

напрямок

Запитання 3

Оберіть основні властивості сцени

варіанти відповідей

Розмір

Спрайти

Напрямок

Тло

Запитання 4

Оберіть кнопку, за допомогою якої можна намалювати новий спрайт

варіанти відповідей
Запитання 5

Які дії можна виконувати над спрайтами?

варіанти відповідей

Одягати

Дублювати

Сховати

Вилучати

Запитання 6

Що відноситься до події?

варіанти відповідей

Натискання на клавішу клавіатури

Клацання миші на об'єкті

Запуск програми

Збереження програми

Запитання 7

В розділі Інформація (що відноситься до спрайту) можна змінити:

варіанти відповідей

Образ об'єкта

ім'я об'єкта

Напрямок руху об'єкта

Костюм об'єкта

Запитання 8

Змінити значення властивостей розташування та напрямку руху об'єкта можна за допомогою команд:

варіанти відповідей

Задати значення Х

Задати значення У

Повернути в напрямку

Наступний образ

Запитання 9

На скільки градусів буде виконано поворот у результаті виконання такого циклу?

варіанти відповідей

на 30 градусів за годинниковою стрілкою

на 30 градусів проти годинникової стрілки

на 15 градусів проти годинникової стрілки

на 0 градусів

Запитання 10

Якщо натиснуто клавішу «стрілка вгору», що зробить об’єкт при такій умові?

варіанти відповідей

Переміститься на 3 кроки

Переміститься на 30 кроків


Переміститься на 10 кроків

Нічого

Запитання 11

Вкажіть до якого блоку відносяться команди зображені на малюнку?

варіанти відповідей

Керування

Подія

Рух

Датчики

Запитання 12

Скільки команд розміщено в тілі даного циклу?

варіанти відповідей

1

2

3

Жодної

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест