Прокаріоти і еукаріоти. Біорізноманіття

Додано: 10 листопада 2020
Предмет: Біологія, 10 клас
Тест виконано: 101 раз
20 запитань
Запитання 1

До неклітинних форм життя належать:

варіанти відповідей

нітрофікуючі бактерії

хлорела

віроїди

палачка Коха

Запитання 2

Спільною ознакою клітин рослин та бактерій є наявність:

варіанти відповідей

Ядра

Вакуолі

Клітинної стінки

пластид

Запитання 3

Еукаріоти - це

варіанти відповідей

Організми які мають чітко сформоване ядро

Організми які не мають чітко сформованого ядра

Організми які перебувають на молекулярному рівні.

Запитання 4

До складу вірусів входять:

варіанти відповідей

а) целюлоза та білки 

б) ДНК та цитоплазма 

в) нуклеїнова кислота та білки 

г) ядро та цитоплазма

Запитання 5

7) Клітинна оболонка бактерій містить:

варіанти відповідей

а) муреїн 

б) псевдомуреїн 

в) хітин 

г) целюлозу

Запитання 6

Оболонка містить хітин, целюлози немає:

варіанти відповідей

Хітридіоміцети

Зигоміцети

Сумчасті

Запитання 7

Де живуть водорості?

варіанти відповідей

 тільки у воді

на суходолі

 переважно у воді, але можуть пристосуватися і на суходолі

переважно на суходолі, але можуть пристосуватися і у воді

Запитання 8

За нестриятливих умов бактеріальна клітина утворює:

варіанти відповідей

а) зиготу

б) спору

в) гамету

г) цисту

Запитання 9

До Судинних рослин належать

варіанти відповідей

Плауни

Хвойні

Мохоподібні

Папороті

Водорості

Запитання 10

Справжні гриби мають:

варіанти відповідей

вегетативне тіло, необмежений ріст,клітинну стінку з целюлози, пори.

вегетативне тіло, необмежений ріст,клітинну стінку з целюлози;

вегетативне тіло, необмежений ріст,клітинну стінку з хітином, пори.

вегетативне тіло, необмежений ріст,клітинну стінку з каротином, пори.

Запитання 11

Гаметофіт розвивається на спорофіті у:

варіанти відповідей

Мохоподібних

Папоротеподібних

Плауноподібних

Хвощеподібних

Запитання 12

12.Назвіть особливoсті тварин:


варіанти відповідей

а) обмежений ріст                      

д)гетеротрофне живлення          е) активний рух

         г)прикріплений спосіб життя

д)гетеротрофне живлення          е) активний рух

а) обмежений ріст                      б) необмежений ріст

в)автотрофне живлення             

а) обмежений ріст                              г)прикріплений спосіб життя

д)гетеротрофне живлення       

Запитання 13

8.Про яку істоту йде мова: "Серед них є хижаки та кровосисні види. Вони повністю втратили щетинки. Тіло в них більш-менеш сплющене. Мають розвинутий хоботок або щелепи, значно збільшився шлунок. Рот має три щелепи й декілька сотень зубів...."


варіанти відповідей

а) це п'явка                          

б)це паоло       


в)  це морська миша         

  г)це дощовий червяк

Запитання 14

Виберіть представників автотрофних еукаріотів

варіанти відповідей

Мукор, дріжджі, трюфель, маслюк, боровик

Водорості, хлорела, зозулин льон, дуб, троянда 

Губки, венерин пояс, гідра, молюск, морська зірка.

Запитання 15

Які хвороби викликають бактерії (декілька правильних)

варіанти відповідей

дифтерія

гепатит

полімієліт

ботулізм

сальмонельоз

Запитання 16

Населяють середовище з екстремальними умовами:

варіанти відповідей

 археї

прокаріоти

бактерії

віруси

Запитання 17

Ціанобактерії - це прокаріоти, які мають ознаки, що відрізняють їх від інших прокаріотів. Виберіть їхню роль в процесі еволюції.

варіанти відповідей

можуть утворювати колонії та біоплівки, сприяють процесам гниття

мікроскопічні, не мають муреїну

пеші фотосинтезуючі організми на землі, утворили озоновий шар

одноклітинні без клітинної стінки, багато паразитів дюдини

Запитання 18

Пріони це ...

варіанти відповідей

нуклеїнові кислоти

вуглеводи

ліпіди

білки

Запитання 19

11) Для покритонасінних рослин характерною ознакою є:

варіанти відповідей

а) члениста будова стебел 

б) у життєвому циклі переважає гаметофіт 

в) генеративний орган - квітка 

г) вічнозелене листя у формі голок

Запитання 20

Обери головну умову заплідення у спорових рослин

варіанти відповідей

вітер

вода

сонячне світло

комахи

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест