промисловий переворот це
Промисловий переворот розпочався в :
Назвіть галузь, з якої розпочався промисловий переворот:
Винахідник, який створив першу механічну прялку "Дженні":
Який винахідник створив перший двигун?
Просвітництво - це
У 1771 році Річард Аркрайт заснував підприємтво, де прядильна машина рухалась за допомогою водяного колеса, це була перша в історії...
Огороджування -це
назвіть нові суспільні стани, які формувалися із початком промислового перевороту
На межі ХVII - XVIII ст. в Європі склалася нова ідейна течія -
Спеціальний словник накопичених і об’єднаних знань, автором задуму якого став Дені Дідро:
Назвіть країни, де правила "освічені монархи":
В Англії набув поширення рух руйнівників машин, яких називали
Кому, за прагматичною санкцією, перейшов австрійській престол після Карла VІ?
Яка цариця у 1783 р. поширила кріпосне право на Лівобережну Україну і Слобожанщину?
Встановіть послідовність подій:
А - початок Семилітньої війни;
Б - Вестфальський мир;
В - початок правління Екатерини ІІ;
Г - початок правління Марії Терезії.
Вкажіть положення, що стосуються правління Катерини ІІ (чотири правильні відповіді)
Позначте наслідки реформ цієй монаршої особи:
Установи відповідність між поняттями та визначеннями.
1. Абсолютизм
2. Протекціонізм
3. Меркантилізм
4. Протекторат
А Економічна політика держави, спрямована на захист національної економіки, сприяння розвитку власної промисловості й торгівлі
Б Форма здійснення одноосібної влади в централізованій державі, за якої монарх править, спираючись переважно на дворянство та має необмежену владу.
В Форма залежності однієї держави від іншої або суспільства від якоїсь особи (чи іншої держави), коли основні питання суспільно-політичного життя регулює покровитель.
Г Економічна політика доби становлення капіталізму, яка характеризувалася активним втручанням держави в господарське життя, стимулюванням зовнішньої торгівлі, колоніальними пограбуваннями і торговельними війнами.
Серед перерахованих реформ знайдіть ті, що належали Йосифу ІІ
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома