Прості тривимірні об'єкти

Додано: 8 березня 2021
Предмет: Інформатика, 11 клас
Тест виконано: 46 разів
19 запитань
Запитання 1

Для переміщення об'єкта використовують інструмент, позначений цифрою ...

варіанти відповідей

1

2

3

4

5

6

Запитання 2

Для обертання об'єкта використовують інструмент, позначений цифрою ...

варіанти відповідей

1

2

3

4

5

6

Запитання 3

Для зміни розмірів об'єкта, його параметрів використовують інструмент, позначений цифрою ...

варіанти відповідей

1

2

3

4

5

6

Запитання 4

Щоб додати об'єкт на сцену, треба вибрати:

варіанти відповідей

Додати→Сіть

Об'єкт→Обрати потрібну фігуру

Додати→Об'єкт

Запитання 5

3D-моделювання це - 

    

варіанти відповідей

Просторова графіка

Векторна графіка

Растрова графіка

Текстурування

Запитання 6

До графічних примітивів програми Blender відносяться

 


варіанти відповідей

 Циліндр, тор, вектор

Куб, сфера, тор

 Циліндр, конус, паралелограм

 Куб, сфера, прямокутник

Запитання 7

Дублювати об'єкт це

   

 

  

варіанти відповідей

Операція створення граней елементів

Операція створення ребер елементів

Операція створення копій елементів

Операція зглажування стиків між елементами

Запитання 8

Скільки осей координат використовується при побудові 3D-об'єкта?


  


  

варіанти відповідей

 Три

Одна

Безліч

  Дві

Запитання 9

3D-графіка - це


 

  

 

варіанти відповідей

 розділ комп'ютерної графіки, сукупність прийомів та інструментів, призначених для зображення об'ємних об'єктів

 галузь інформатики, що вивчає методи та прийоми обробки графічних зображень за допомогою комп'ютерної техніки

графіка, де базовим елементом є лінія, яка описується математичною формулою

 модель експерименту з екранною візуалізацією на комп'ютері 

Запитання 10

Render (рендер, рендеринг) –це

  

 

варіанти відповідей

анімація об'єкта

прорахунок фінальної картинки, з точки, в якій розташована камера

 термін комп'ютерної графіки, яким позначають процес візуалізації, або побудови зображення чи моделі за доромогою комп'ютерної програми

  рух об'єкта

Запитання 11

Екструдування - це 



варіанти відповідей

виштовхування, видавлювання

  видалення вершин

  видалення ребер

  видалення граней

Запитання 12

Створення тривимірної математичної моделі сцени і об'єктів в ній називається

 


 

  

варіанти відповідей

Рендеринг

  Виведення

 Малювання

Моделювання

Запитання 13

Які дії можна виконувати в режимі редагування?




 

  

варіанти відповідей

 Виділяти вершини, ребра, грані

  Переміщувати об'єкти

 Змінювати форму об'єктів

Переміщувати окремі вершини об'єкта

Запитання 14

Вибрати вірну відповідь:




 

варіанти відповідей

 У куба 12 вершин, 8 ребер, 6 граней.

  У куба 8 вершин, 12 ребер, 6 граней.

  У куба 6 вершин, 8 ребер, 12 граней.

 У куба 12 вершин, 6 ребер, 8 граней.

Запитання 15

У яких фільмах використано програму Blender:




  

варіанти відповідей

 Диво-жінка.

  Аватар.

  Людина-павук 2.

Cвіт Юрського Періоду.

Запитання 16

Стандартно відкриваючи новий файл, на сцені присутні:...


  

  

  

варіанти відповідей

 куб, сфера

куб, лампа, камера

лампа, камера

сфера, лампа, камера

Запитання 17

Як створити вид об'єкта зверху?


 


  

варіанти відповідей

 натиснувши цифру 7 на NumPad клавіатурі

 натиснувши цифру 0 на NumPad клавіатурі

  натиснувши цифру 8 на NumPad клавіатурі

натиснувши кнопку Shift+ колесо мишки

Запитання 18

Що буде відбуватися при прокручуванніі колеса мишки?



 

  

варіанти відповідей

 переміщення об'єкта по сцені

  відображення вигляду справа і зліва по черзі

 наближення та віддалення від об’єкта

нічого не буде відбуватися

Запитання 19

Обрати логотип програми Blender:

варіанти відповідей

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест