Справжнє прізвище М.Хвильового
Роман місто закінчується реченням
Валер'ян Підмогильний - представник
Словами Батько мій - італієць,мати - слов'янка.Я не можу всидіти на місці... Мені хочеться тихо пливти,говорити неголосно й сміятися з того,що сонце світить і летять промені на сад описує себе
Роман ,,Майстер корабля'' властиві всі ознаки,окрім
Наскрізним у романі ,,Майстер корабля'' є образ
Віщування,що О.Вишня стане письменником,належить
Комічна ситуація в усмішці ,,Сом'' пов'язана з піснею ( рядками пісні)
Правильно встановлено відповідності героя із його прототипом ( за твором ,,Майстер корабля''Ю.Яновського,окрім
Який прийом використав О.Вишня в заголовку свого твору ,,Моя автобіографія''?''
Чим дід Панько в усмішці ,,Сом''О.Вишні вимірював глибину ковбасні в Осколі
Главковерхом чорного трибуналу комуни є
Перша збірка оповідань М.Хвильового має назву
Яким словом мати з твору М.Хвильового ,,Я ( Романтика) тонко підкреслює внутрішній стан свого сина чекіста.
Найсильніше враження в дитинстві на Остапа Вишню здійснив твір
Валер'ян Підмогильний належав до угруповання
Чия це характеристика літературної героїні. У неї була товста,округла спина - роздобріла на довільних харчах! У її вмінні любити не було нічого штучного,хоча слово ,, любов'ю було її найулюбленішим жартом...
Слова літературного героя ( героїні)
Родини я не маю.Розлетілися всі по світі,розійшлися.Тепер старший син відбуває повітряні рейси Оде- Індія.Я іноді дістаю від нього привітання з дороги.
Низький лоб,чорна Кучма розкуйовдженого волосся й приплюснутий ніс - це зовнішній вигляд
,,А взагалі батьки були нічого собі люди.Підходящі.За двадцять чотири роки спільного їхнього життя... послав їм Господь усього тільки сімнадцятеро дітей,бо вміли вони молитися Милосердному'' - писав про своїх батьків
Майстер корабля - це
Яка подія з дитинства ,,твердо врізалася в пам'ять'' і вплинула на літературне майбутнє Остапа Вишні?
Твір ,,Майстер корабля'' належить до одного літературного роду з твором
Корабель у романі є символом
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома