Пряма мова. Діалог

Додано: 4 травня 2022
Предмет: Українська мова, 5 клас
Копія з тесту: Пряма мова. Діалог
Тест виконано: 17 разів
12 запитань
Запитання 1

У якому випадку правильно розставлено розділові знаки при діалозі?

варіанти відповідей

Мама попросила: - Сину, піди в магазин.

- Добре, мамо, - відповів син.

Мама попросила:

- "Сину, піди в магазин".

- "Добре, мамо", - відповів син.

Мама попросила:

- Сину, піди в магазин.

- Добре, мамо,

- відповів син.

Мама попросила:

- Сину, піди в магазин.

- Добре, мамо, - відповів син.

Запитання 2

Визначте речення з прямою мовою (розділові знаки пропущено)

варіанти відповідей

Учителька наказала щоб усі прийшли до школи о сьомій ранку

Мама попросила сина сходити в магазин

Лисиця запитала в борсука скільки він знає хитрощів

Лисиця запитала в борсука Скільки ти знаєш хитрощів

Запитання 3

У якому реченні правильно розставлені розділові знаки?

варіанти відповідей

"Розкішні жита вродили цього року" - посміхається у вуса батько.

Керівник туристичного гуртка запропонував учням: «Спробуйте самостійно розробити маршрут подорожі».

"В одному з віршів Микола Сингаївський писав", - я люблю наш тихий сад і осінній листопад.

Щойно прибулі вітаються з тими, хто вже присутній у кімнаті - «Добридень, вибачте за спізнення! Дозвольте приєднатися до вас».

Запитання 4

Які речення можна оформити за поданою схемою діалогу?

- Р! - са.

- Р, - са.

Са:

- Р?


варіанти відповідей

Дівчинка запитала. Може підемо прогуляємося. Так. Погодився Олексій. Як же хороше навкруги. Вигукнула Світланка.

Як же хороше навкруги. Вигукнула Світланка. Так. Погодився Олексій. Дівчинка запитала. Може підемо прогуляємося.

Як же хороше навкруги. Вигукнула Світланка. Може підемо прогуляємося. Запитала дівчинка. Олексій погодився. Так.

Запитання 5

Який знак пропущено в цьому реченні? Зустріла черепаха орла та й каже “Навчи мене літати”.

варіанти відповідей

тире

кому

крапку

двокрапку

Запитання 6

У якому діалозі правильно розставлено розділові знаки?

варіанти відповідей

- Сьогодні ми вивчали новий твір! - захоплено сказала Зоя.

- Цікавий? - запитала мама.

- Дуже! - вигукнула дівчинка.

- Сьогодні ми вивчали новий твір! - захоплено сказала Зоя.

- Цікавий? - запитала мама.

- Дуже, - вигукнула дівчинка!

- Сьогодні ми вивчали новий твір. - захоплено сказала Зоя.

- Цікавий? - запитала мама.

- Дуже! - вигукнула дівчинка.

- Сьогодні ми вивчали новий твір! - захоплено сказала Зоя.

- Цікавий? - запитала мама?

- Дуже! - вигукнула дівчинка.

Запитання 7

Який розділовий знак пропущено в цьому реченні? “Добрий вечір вам” – пролунав позаду дівочий голос.

варіанти відповідей

кому

двокрапку

знак питання

крапку

Запитання 8

Кожна репліка діалогу

варіанти відповідей

пишеться з нового рядка з великої букви, не береться в лапки, перед нею ставиться тире

пишеться з нового рядка з великої букви і береться в лапки

пишеться з нового рядка і не береться в лапки 

пишеться з нового рядка, перед нею ставиться тире

Запитання 9

Який знак пропущено в цьому реченні? “Не плюй у криницю…” говорить народна мудрість.

варіанти відповідей

кому

тире

двокрапку

знак оклику

Запитання 10

Скільки реплік у поданому діалозі? (розділові знаки вилучено)

Ходімо в зоопарк. Там так цікаво. Попросила донька тата. Звичайно. Із задоволенням поспостерігаю за тваринками. Погодився тато. Ура! Тоді збираймося швидше!

варіанти відповідей

3

4

5

6

Запитання 11

Укажіть рядок, у якому речення відповідає схемі «П, - а, - п». (розділові знаки пропущено)

варіанти відповідей

Сьогодні промовила вчителька ми продовжуємо вивчати пряму мову

Скільки тобі років запитав Петрик може ми однолітки

Веселий дідок попався роздумував Дорош…

Запитання 12

У якому варіанті правильно замінено пряму мову непрямою?

"Влітку я планую поїхати на море", - хизувалася Наталка.

варіанти відповідей

Хизувалася Наталка, що влітку я планую поїхати на море.

Наталка хизувалася, що влітку я планую поїхати на море.

Наталка хизувалася влітку поїхати на море.

Наталка хизувалася, що влітку вона планує поїхати на море.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест