Під час бесіди із пацієнткою, вона раптово впала з голосним криком, втратила свідомість. У неї з’явились судоми кінцівок, ціаноз обличчя, мимовільне сечовипускання. Яка найбільш доцільна тактика в даному випадку?
Після внутрішньом’язового введення магнію сульфату судоми у пацієнта з епілептичним статусом не припинилися, свідомість не відновилась. Який препарат застосує фельдшер для подальшого надання допомоги?
Яка фаза великого епілептичного припадку буде проявлятись такими симптомами: посіпування кінцівок, піна з рота, мимовільні сечовиспускання і дефекація?
У дитини 10 років виникають короткочасні (до 20 секунд) напади виключення свідомості без падіння і судом, які повторюються до 10 разів на добу. Напади раптові, спонтанні, не пов’язані з дією зовнішніх чинників. Про напади не пам’ятає, після нападів стан задовільний. Неврологічний статус без змін, артеріальний тиск в межах норми. Встановіть діагноз.
Хворий страждає на епілепсію. Періодично у нього раптово змінюється настрій, з’являється злобність, дратівливість, незадоволення оточенням. В цьому стані на всі зауваження він реагує агресивно.
Визначте емоційний стан хворого.
Для епілепсії характерні наступні симптоми, крім:
. Хвора, 58 років, поступила в психіатричну лікарню зі скаргами на те, що сусіди постійно слідкують за нею, хочуть вижити її з квартири, бажають їй смерті, а коли її немає вдома, навмисне потрапляють через балкон в кімнату, псують її речі, включають газ, намагаючись її отруїти.я. Яка патологія розвинулась у хворої?
Хвора 73 років. Не пам’ятає як звати її дітей, не може запам’ятати свою палату, ім’я лікуючого лікаря, не орієнтується у відділенні. Не пам’ятає, що робила, коли вийшла на пенсію. На запитання: «чим займалась сьогодні вранці?» відповіла: «Готувала сніданок, відправила дітей в школу, ходила на ринок».Встановіть яке захворювання розвинулось у хворої?
Який патогенетичний механізм лежить в основі розвитку деменцій пресенільного періоду:
Який стан є кінцевою стадією старечого недоумства:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома