Психічна і духовна складова здоров’я.

Додано: 30 жовтня 2019
Предмет: Основи здоров’я, 8 клас
Тест виконано: 398 разів
12 запитань
Запитання 1

Як відомо, довіра до навколишнього світу формується у віці до 1 року. Якщо світ уявляється дитині непередбачуваним і небезпечним, дитина не зможе подолати кризу, то виросте

варіанти відповідей

 з комплексом провини;

не зможе відчути себе цілісною особистістю;

невдоволеною своїм життям;

нервовою і недовірливою.

Запитання 2

Завданням підліткового віку є:

варіанти відповідей

 розв’язання внутрішнього конфлікту між егоцентризмом і можливістю самореалізації на благо інших;

пізнання своїх сильних і слабких якостей, формування вміння вчитись і досягати успіху;

розвиток креативності, активного дослідження себе і навколишнього середовища;

формування само ідентичності, розвитку самосвідомості, визначення того, ким хочеш бути.

Запитання 3

Те, що є важливим для людини, за допомогою чого вона оцінює і звіряє будь-що у своєму житті, визначає власні пріоритети – це

варіанти відповідей

контекст розвитку;

моральність;

потреби;

цінності.

Запитання 4

Середовище, в якому розвивається дитина: час, місце її народження, економічна і політична ситуації, система освіти – це

варіанти відповідей

моральність;

 потреби;

цінності;

контекст розвитку.

Запитання 5

Обери складові духовного розвитку

варіанти відповідей

фізична, психічна, соціальна;

духовність, моральність, потреби;

синестезія, асоціації, уява;

 самопізнання, самовдосконалення, самоконтроль.

Запитання 6

Давні й сучасні мнемонічні прийоми ґрунтуються на таких принципах:

варіанти відповідей

 фізична, психічна, соціальна;

духовність, моральність, потреби;

самопізнання, самовдосконалення, самоконтроль;

синестезія, асоціації, уява.

Запитання 7

Моральність – це

варіанти відповідей

те, що є важливим для людини, за допомогою чого вона оцінює і звіряє будь-що у своєму житті, визначає власні пріоритети;

те, що необхідне людині для нормального життя і розвитку;

моральні якості людини, додержання нею загальнолюдських цінностей;

 особисті уявлення людини про те, що є добрим чи поганим, прийнятим чи неприйнятим.

Запитання 8

Планування – це своєрідні сходинки на вершину піраміди, яка називається «досягнення мети», або самореалізація. Назвіть складові самореалізації, досягнення успіху.

варіанти відповідей

потреби існування або дефіциту та потреби розвитку;

гармонія духовності, фізичної привабливості, розвинений інтелект й емоційна зарядженість;

добра організація, висока мотивація, багатий словниковий запас;

візія (кінцева мета), мотивація, дія

Запитання 9

Назвіть бар’єри ефективного навчання

варіанти відповідей

висока мотивація;

багатий словниковий запас;

швидке читання;

неправильне харчування;

психологічні стреси;

використання неефективних методів запам'ятовування.

Запитання 10

Назвіть ознаки привабливої людини.

варіанти відповідей

підтримує хорошу фізичну форму;

має чисту шкіру, доглянуте волосся;

вдягається зі смаком;

по-філософські ставиться до невдач;

неадекватно оцінює себе та інших;

сповідує загальнолюдські цінності.

Запитання 11

Назвіть складові ефективного навчання

варіанти відповідей

висока мотивація;

швидке читання;

відсутність перерв;

неналежна організація робочого місця;

тиша

Запитання 12

Дайте поради, що варто робити напередодні іспиту (контрольної роботи)

варіанти відповідей

Не засиджуйся допізна. Щоб ясно мислити, треба виспатись.

Починай готуватися! Не дозволяй собі провалитися через лінощі.

Визнач слабкі місця у своїх знаннях. Заповни прогалини у знаннях сам або звернись по допомогу.

Перед сном скажи собі: "Я зробив усе, що міг. Більше від мене нічого не залежить. Якщо я провалюся, мені буде прикро, але я це переживу"

Склади карти пам'яті для кожного розділу.

Паніка - заразна. Не спілкуйся з тими, хто нервує.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест