.Розуміння природи емоцій, уміння розпізнавати їх і здатність володіти собою, це
Емоції - це
Почуття - це
Дана емоція змушує людей докладати зусиль, працювати вдень і вночі, долати перепони і відмовлятися від багатьох благ, оскільки це пов’язано із задоволенням пізнавальних потреб і радістю відкриття
Передчуття лиха, коли ми відчуваємо загрозу нашому життю, здоров’ю, добробуту, стосункам, самоповазі
Яка емоція виникає тоді, коли ми відчуваємо загрозу, наприклад у випадку порушення наших прав, або щось відбувається не так як нам того хочеться і перешкоджає тверезо мислити і приймати рішення
Яка емоція виникає, коли діємо всупереч тому, що вважаємо правильним, справедливим, або коли наші вчинки мають негативні наслідки і коли про скоєне нами хтось дізнається.
Який інструмент емоційної саморегуляції описано заглиблення у переживання, бачення себе в центрі подій, щоб зберегти в пам’яті приємні емоції, черпати в них силу і натхнення
Який інструмент емоційної саморегуляції описано: дає людині змогу по-новому поглянути на ситуацію, побачити в ній щось позитивне
Людина з цим стилем навчання довго розмірковує над завданням, ретельно досліджує тему, не стежить за часом, не уміє визначати пріоритети, відкладає початок практичних дій, має багато ідей, докопується до суті, дослухається до думки інших і виявляє гнучкість.
Людина з цим стилем навчання робить лише те, що має сенс, аналізує причини подій, цінує досконалість (перфекціоніст), має організаторські здібності та схильність до точних наук, однак уява і креативність розвинені недостатньо.
Характер людини має такі характеристики:
Оберіть правильну відповідь. Даний тип особистості орієнтований на зовнішній світ, на оточуючих, прагне до спілкування з людьми, уваги з боку оточення та участі у публічних виступах
Як називають людину, яка основну кількість інформації сприймає через зоровий аналізатор?
Людину з яким типом темпераменту описано? Людині з цим темпераментом властиві високий рівень нервово-психічної активності та енергії дій, сильна імпульсивність та яскравість емоційних переживань (переважають процеси збудження над гальмуванням). Вони мають сильну нервову систему, здатні долати значні труднощі, але погано стримують себе, легко «вибухають».
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома