Психологічні особливості педагогічного спілкування

Додано: 17 травня 2022
Предмет: Людина і світ, 11 клас
Тест виконано: 10 разів
5 запитань
Запитання 1

Освітнє спілкування є:

варіанти відповідей

діловим (соціально-рольовим)

особистісним

поєднанням ділового та особистісного

поєднанням ритуального та ділового

Запитання 2

Сутність спонтанно-інтуїтивної сторони спілкування полягає в:

варіанти відповідей

обмін інформацією, думками, світоглядом, знаннями, навичками, почуттями між партнерами

сприйняття і пізнання один одного з допомогою явищ ідентифікації, емпатії, рефлексії через ціннісноестетичне осягнення інших

обміні діями, спільною діяльністю і співвідноситься з діловим видом обміну, сприяє досягненню поставлених ціей в педагогічній взаємодії

самопізнання себе особою через внутрішній продуктивний діалог, який дає змогу наповнити комунікативні ситуації багатозначеннєвим сенсом

Запитання 3

Сутність фасилітативної функції педагогічного спілкування полягає в:

варіанти відповідей

сприянні, допомозі учням досягти очікуваних результатів навчання

обміні знаннями, досвідом, ставленнями

забезпеченні можливості самостійно організовувати освітню діяльність

цілеспрямованому впливі з метою формування особистісних особливостей

Запитання 4

Безоціночне приймання учня передбачає:

варіанти відповідей

приймання педагогом дитини як особистості, що володіє власною цінністю, як суперечливої, небездоганної людини, що має різні риси і різні почуття

приймання педагогом дитини як цінністю, що має винятково позитивні риси й почуття

партнерську взаємодію, у якій відсутні оцінки й висловлення ставлення до учня

відмова від оцінки як способу розвитку мотивації освітньої діяльності учня

Запитання 5

Комунікативні стилі педагога, що співвідносяться із демократичним стилем педагогічного управління - це

варіанти відповідей

називання і припинення діалогу

наголос на важливості й недоцільності

розмежування різних видів діяльності 

постановка «закритих» запитань

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест