Коли він читає книгу чи слухає, що йому говорять, то нічого його не може відволікти: ні поява когось у кімнаті , ні розмова сусідів, ні звук телевізора. Уся його увага на тому, що він робить у даний момент. Про яку властивість уваги іде мова у наведеній ситуації?
Який вид уваги характеризує свідомо спрямоване зосередження особистості на предметах і явищах навколишньої дійсності та на внутрішній психічній діяльності?
Яку властивість уваги характеризує довільну зміну людиною спрямованості її діяльності, коли вона свідомо переходить від одного завдання до іншого, сама спрямовує свою увагу на нові об'єкти відповідно до змінених умов її роботи?
Про можливість суб'єкта спрямовувати й зосереджувати свою увагу на кількох не пов'язаних між собою об'єктах, свідчить така властивість уваги, як:
Міру заглибленості людини у певний вид діяльності характеризує така властивість уваги, як:
Яке висловлювання є визначенням уваги?
Анатомо-фізіологічний апарат, призначений для прийому впливу певних подразників із зовнішнього і внутрішнього середовища й переробки їх у відчуття, називається:
Провідні шляхи, по яких збудження, якее виникає в рецепторі, передається до центрів центральної нервової системи, називаються:
Як називається властивість відчуття, коли під впливом подразника одного аналізатора, виникає відчуття, характерне для іншого аналізатора? (Наприклад, здатність відчувати музику в кольорі мали видатні композитори М.Римський-Корсаков, О. Скрябін, Л. Дичко та ін.)
У сприйманні відображається:
Яка особливість сприймання проявляється в переважному виокремленні одних об'ктів поівняно з іншими?
Яким видом діяльності варто займатися з дитиною для розвитку її слухового сприймання?
Відтворення, що виникає при повторному сприйнятті предметів, називається:
Запам'ятовування на короткий час, інколи після одноразового й дуже короткого сприймання, називається:
Пам'ять, яка грунтується на повторенні матеріалу без його осмислення, називається:
Відтворення збереженої в пам'яті інформації при докладанні певних вольових зусиль, називається:
Запам'ятовування, збереження й відтворення різних рухів називається:
Підставою поділу мислення на наочно-дійове, наочно-образне й словесно-логічне є:
Наочно-дійове мислення пов'язане з оперуванням:
Про яку мисленнєву операцію йде мова: розумове встановлення схожості й відмінності між предметами і явищами дійсності?
Яка особливість мислення проявляється в здатності людини об'єктивно оцінювати інших і себе, самокритично ставитися до власних думок і дій, не підпадати під вплив думок інших людей...?
Самостійність і свобода думки при виборі способу розв'язання нових задач, здатність змінювати тактику і стратегію розв'язання завдань, уміння пошуку нових, нестандартних способів дій, - це
Який прийом уяви грунтується на об'єднанні в новому образі властивостей або частин інших предметів (наприклад: дракона, русалки, аеросаней та ін.)?
До якого психічного процесу належать прийоми створення образів: аглютинація, гіперболізація, схематизація, типізація?
Прийом створення нового образу, схожого на реально існуючий об'єкт, в якому проектуєтьмя принципово нова модель явища чи факту, - це
Визначте, що з перерахованого характеризує творчу уяву:
Процес створення людиною образів бажаного майбутнього - це
Пізнавальний психічний процес, який виявляється у цілісному відображенні предметів, ситуацій і явищ, що виникають при безпосередньому впливові подразників на рецепторні поверхні органів відчуттів - це
Пізнавальний психічний процес, що характеризується узагальненим і опосередкованим відображенням дійсності і дозволяє встановлювати зв’язки й відношення між предметами та явищами - це
Психічний процес, який полягає у створенні людиною образів, предметів, яких вона ніколи не сприймала на основі попереднього досвіду - це
Пізнавальний психічний процес відображення в мозку людини окремих властивостей предметів і явищ при їх безпосередній дії на органи чуття людини - це
Пізнавальний психічний процес, який полягає у закріпленні, зберіганні та подальшому відтворенні людиною її попереднього досвіду
- це
Вкажіть всі основні властивості уваги.
Позначте всі індивідуальні особливості мислення.
Розрізняють такі головні процеси пам'яті:
Якими є основні властивості відчуттів?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома