ПСИХОЛОГІЯ. Тема: "Психологія спілкування"

Додано: 24 січня 2021
Предмет:
Тест виконано: 1066 разів
25 запитань
Запитання 1

Визначте поняття спілкування

варіанти відповідей

Спілкування – це процес передавання й сприймання повідомлень за допомогою вербальних і невербальних засобів, що охоплює обмін інформацією між учасниками спілкування, її сприйняття і пізнання, а також їхній вплив один на одного і взаємодією щодо досягнення змін у діяльності.

Спілкування – це процес передавання й сприймання повідомлень за допомогою вербальних і невербальних засобів.

Спілкування – це процес обміну інформацією між учасниками спілкування.

Запитання 2

В чому полягає особливість спілкування?

варіанти відповідей

у словесному описі

у поясненні

у нерозривному зв'язку з діяльністю

Запитання 3

Позначте основні функції спілкування

варіанти відповідей

комунікативна

людинотворча

інтерактивна

світоглядна

перцептивна

виховна

Запитання 4

В чому виявляється комунікативна функція?

варіанти відповідей

у різних формах та засобах обміну і передавання інформації, завдяки яким стають можливими збагачення досвіду, нагромадження знань, оволодіння діяльністю, узгодження дій та взаєморозуміння людей. 

у певному впливі на інших людей, зміні їх поведінки та діяльності через поради, інструкції, вимоги, накази, що висловлені у мовній формі та адресовані іншій особі та є спонуканнями до дії та регуляторами її поведінки.


у можливості скласти більш-менш об’єктивне враження про те, що становить собою партнер по спілкуванню, проникнути в його внутрішній світ, зрозуміти мотиви поведінки, звички, оцінні ставлення до фактів дійсності.

Запитання 5

Спілкування завжди передбачає певний вплив на інших людей, зміну їх поведінки та діяльності. У цьому разі виявляється 

варіанти відповідей

комунікативна функція

інтерактивна функція

перцептивна фукнкція

Запитання 6

Обмінюючись інформацією, встановлюючи комунікативні зв’язки для досягнення цілей діяльності, взаємодіючи і здійснюючи різнобічні впливи на інших партнерів по спілкуванню, люди безпосередньо сприймають один одного й мають можливість пізнавати фізичні, психологічні та індивідуальні особливості, притаманні кожній стороні. У цьому виявляється 

варіанти відповідей

комунікативна функція

інтерактивна функція

перцептивна функція

Запитання 7

Ідентифікація — це

варіанти відповідей

спосіб розуміння іншої людини через усвідомлюване чи неусвідомлюване уподібнення її самому суб’єкту, що пізнає

усвідомлення суб’єктом того, як його сприймає партнер по спілкуванню

це класифікація форм поведінки та інтерпретація їх причин через співвіднесення із зразками, що відповідають соціальним стереотипам

Запитання 8

Рефлексія — це

варіанти відповідей

спосіб розуміння іншої людини через усвідомлюване чи неусвідомлюване уподібнення її самому суб’єкту, що пізнає

усвідомлення суб’єктом того, як його сприймає партнер по спілкуванню

це класифікація форм поведінки та інтерпретація їх причин через співвіднесення із зразками, що відповідають соціальним стереотипам

Запитання 9

Стереотипізація — це

варіанти відповідей

спосіб розуміння іншої людини через усвідомлюване чи неусвідомлюване уподібнення її самому суб’єкту, що пізнає

усвідомлення суб’єктом того, як його сприймає партнер по спілкуванню

це класифікація форм поведінки та інтерпретація їх причин через співвіднесення із зразками, що відповідають соціальним стереотипам

Запитання 10

Залежно від контингенту учасників виокремлюють спілкування

варіанти відповідей

міжособистісне

безпосереднє

особитісно-групове

опосередковане

міжгрупове

Запитання 11

Залежно від міри опосередкування виокремлюють спілкування

варіанти відповідей

міжособистісне

безпосереднє

особитісно-групове

опосередковане

міжгрупове

Запитання 12

Залежно від тривалості стосунків виокремлюють спілкування

варіанти відповідей

короткочасне

безпосереднє

довготривале

опосередковане

Запитання 13

Залежно від міри завершеності виокремлюють спілкування

варіанти відповідей

завершене

безпосереднє

незавершене

опосередковане

Запитання 14

Система звукових сигналів, письмових знаків та символів, з допомогою яких людина отримує, переробляє, зберігає та передає інформацію - це

варіанти відповідей

мова

мовлення

спілкування

Запитання 15

Конкретне використання мови для висловлення думок, почуттів, настроїв - це

варіанти відповідей

мова

мовлення

спілкування

Запитання 16

До невербальних засобів спілкування належать: 

варіанти відповідей

жести, міміка

слова, вигуки

паузи, сміх

взаємоположення партнерів, часові особливості спілкування

Запитання 17

Кінестетика (рух рук, ніг, голови, тулуба); напрям погляду і візуальний контакт; вираз очей; вираз обличчя; поза (зокрема, локалізація, зміна пози щодо словесного тексту); шкірні реакції (почервоніння, піт); дистанція (відстань до співрозмовника, кут повороту до нього, особистий простір) відносяться до групи

варіанти відповідей

візуальних невербальних засобів спілкування

акустичних невербальних засобів спілкування

тактильних невербальних засобів спілкування

Запитання 18

До невербальних засобів спілкування НЕ належать: 

варіанти відповідей

жести, міміка

слова, вигуки

паузи, сміх

взаємоположення партнерів, часові особливості спілкування

Запитання 19

Засособи спілкування, пов`язані з мовою (інтонація, звук, тембр, тон, ритм, висота звуку, мовні паузи і їхня локалізація в тексті) та не пов`язані з мовою (сміх, плач, кашель, подих, скрегіт зубів, "шморгання" носом тощо) відносяться до групи

варіанти відповідей

візуальних невербальних засобів спілкування

акустичних невербальних засобів спілкування

тактильних невербальних засобів спілкування

Запитання 20

Фізичний вплив (вести сліпого за руку, контактний танець та ін.); такевика (потиск руки, плескання по плечу) відносяться до групи

варіанти відповідей

візуальних невербальних засобів спілкування

акустичних невербальних засобів спілкування

тактильних невербальних засобів спілкування

Запитання 21

Позначте чинники, які мають значення, для успішного спілкування

варіанти відповідей

надійність того, хто говорить

уміння переконувати

зрозумілість повідомлень

компетентність

врахування зворотніх зв'язків щодо того, наскільки правильного співрозмовники розуміють один одного

доброзичливе ставлення

Запитання 22

Позначте стилі спілкування, які виділяють на основі ступеня адекватності засобів і способів спілкування ситуаційним умовам, в яких відбувається взаємодія

варіанти відповідей

гнучкий

авторитарний

ригідний

діловий

перехідний

агресивний

Запитання 23

Позначта стилі спілкування, які виділяє В.М.Газуляк:

варіанти відповідей

авторитарний, діловий

спільна творчість, дружня прихильність

зверхній, конформний

загравання, залякування

байдужий, відчежений

дистанція, менторський

формально-толератний

агресивний

Запитання 24

За класифікацією І.М.Юсупової виділяють такі стилі педагогічного спілкування:

варіанти відповідей

спільна творчість

дружня прихильність

гнучкий

загравання,

залякування

ригідний

дистанція

менторський

Запитання 25

Вкажіть основні різновиди соціально-психологічного тренінгу (СПТ), що використовуються для підвищення комунікативної компетентності людини й оволодіння нею навичками та прийомами міжособистісного спілкування

варіанти відповідей

бесіди

особистісно орієнтований

семінари

поведінковий

дискусії

ситуаційно орієнтований

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест