Python. Черепашача графіка.

Додано: 20 квітня 2020
Предмет: Інформатика, 6 клас
Тест виконано: 351 раз
12 запитань
Запитання 1

Бібліотека turtle активується

варіанти відповідей

from turtle import

 from turtel import*

from turtle import*

Запитання 2

Черепашка малює лінію вперед на 100 пікселів

варіанти відповідей

forvad(100)

 forward (100)

backward(100)

Запитання 3

Яка команда дозволяє черепашці повернутись нульову точку (ценр форми)

варіанти відповідей

forward(0)

goto(0,0)

backward(begin)

Запитання 4

Яка команда дозволяє черепашці повернути праворуч на 90 градусів

варіанти відповідей

forward(90)

left(90)

right(90)

Запитання 5

Яка команда дозволяє черепашці повернути ліворуч на 90 градусів

варіанти відповідей

backward(90)

right(90)

left(90)

Запитання 6

Для чого призначена команда width(n)?

варіанти відповідей

очистити область малювання

встановити ширину сліду Черепашки в n пікселів


 встановити колір сліду черепашки

Запитання 7

Для чого призначена команда pencolor('yellow')?

варіанти відповідей

підняти олівець

установити колір сліду черепашки (контур фігури)

установити колір заливки замкненої фігури

Запитання 8

За допомогою якої команди починаємо заливати фігуру кольором?

варіанти відповідей

 end_fill()

begin_fill()

fillcolor('red')

Запитання 9

Щоб черепешка почала малювати слід використати команду ...

варіанти відповідей

pendown()

penup()

shape(down)

Запитання 10

Щоб черепашка закінчила малювати слід використати команду...

варіанти відповідей

pendown()

penup()

rigth(up)

Запитання 11

Яка команда вказує на колір заливки фігури?

варіанти відповідей

forward(n)

fillcolor('blue')

color(n)

Запитання 12

Призначення команди circle (r)

варіанти відповідей

Проповзти вперед n кроків (пікселів)

Намалювати коло радіуса r

Намалювати дугу радіуса (r)

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест