Python (кнопки і написи, події)

Додано: 18 лютого 2022
Предмет: Інформатика, 8 клас
Тест виконано: 98 разів
21 запитання
Запитання 1

Модуль tkinter використовується для:


варіанти відповідей

 малювання 


 створення графічного інтерфейсу користувача 


  виведення отриманого результату на екран 


  введення програм

Запитання 2

Кожному об’єкту в бібліотеці tkinter відповідає:

варіанти відповідей

свій атрибут 

свій клас 

свій словник 

свій виняток

Запитання 3

Команда для створення вікна vik1 має таку структуру:

варіанти відповідей

vik1 = Tk [] 

vik1.Tk 

vik1 = Tk() 

vik1 = Tk {} 

Запитання 4

За допомогою nap=Label (vik1, text='Всім привіт'):

варіанти відповідей

змінна набуває значення напису

створюється напис у вікні  vik1

створюється напис на екрані 

створюється текстове поле у вікні  vik1

Запитання 5

Для розміщення кнопки у вікні можуть бути використані методи:

варіанти відповідей

command або bind

pack() або place()

right або left

Запитання 6

Для створення кнопки потрібно виконати команду:

варіанти відповідей

ім’я_змінної = Entry()

ім’я_змінної = Tk()

ім’я_змінної = Button()

Запитання 7

Вкажіть правильне твердження.

варіанти відповідей

після параметра command записують тіло методу, що оброблятиме стандартну подію, пов'язану з елементом керування

за допомогою параметра command вказують функції, що оброблятимуть стандартні події, пов'язані з елементами керування

під час роботи програми кожен метод може виконуватися лише один раз

Запитання 8

Яким службовим словом починають описувати функцію?

варіанти відповідей

button

front

def

parck

Запитання 9

Команда vik1.geometry(‘300x300’) виконує

варіанти відповідей

Задає розміри вікна

Побудова геометричних фігур у створеному вікні

Змінення розмірів напису

Запитання 10

Для створення текстового поля потрібно вибрати для нього ім’я та виконати команду:

варіанти відповідей

<ім’я_змінної> = Text()

<ім’я_змінної> = Tk()

<ім’я_змінної> = Entry()

Запитання 11

Кожна мова програмування має такі складові:

варіанти відповідей

алфавіт, словник, синтаксис, семантику

алгоритми, команди, речення, слова

алфавіт, слова, речення, абзаци

Запитання 12

Для створення нового проєкту необхідно:

варіанти відповідей

Python - File - Run Module

Python - PythonIDLE - File - Save - F5

Python - PythonIDLE - File - New File

Запитання 13

Модуль стандартної бібіліотеки Python для створення проєкту з вікнами

варіанти відповідей

tkinter

turtle

pyglet

SDL

Запитання 14

Для створення вікна потрібно вибрати для нього ім’я та виконати команду:

варіанти відповідей

<ім’я_вікна> = Text()

<ім’я_вікна> = Tk()

<ім’я_вікна> = Button()

Запитання 15

Оберіть код, який у разі натискання кнопки ОК виводить повідомлення Hello!

варіанти відповідей
Запитання 16

Модуль для створення графічного інтерфейсу

варіанти відповідей

IDLE

tkinter

window

Запитання 17

До основних властивостей вікна належать:

варіанти відповідей

title()

minsize(x,y)

color

geometry()

Запитання 18

Атрибут, що задає колір кнопки

варіанти відповідей

text=

width=

bg=

Запитання 19

Метод,що задає місце знаходження кнопки:

варіанти відповідей

motion

geometry

plase

Запитання 20

Елемент вікна, за допомогою якого можна виводити текстові повідомлення

варіанти відповідей

напис

кнопка

рядок

Запитання 21

Функція для створення напису

варіанти відповідей

tkinter

Label()

button()

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест