Проєкти з кнопками та написами Python

Додано: 23 березня 2022
Предмет: Інформатика, 8 клас
Тест виконано: 169 разів
20 запитань
Запитання 1

Модуль tkinter використовується для:


варіанти відповідей

 малювання 


 створення графічного інтерфейсу користувача 


  виведення отриманого результату на екран 


  введення програм

Запитання 2

За допомогою nap=Label (vik1, text='Всім привіт'):

варіанти відповідей

змінна набуває значення напису

створюється напис у вікні  vik1

створюється напис на екрані 

створюється текстове поле у вікні  vik1

Запитання 3

Для створення кнопки потрібно виконати команду:

варіанти відповідей

ім’я_змінної = Entry()

ім’я_змінної = Tk()

ім’я_змінної = Button()

Запитання 4

Яким службовим словом починають описувати функцію?

варіанти відповідей

button

front

def

parck

Запитання 5

Команда vik1.geometry(‘300x300’) виконує

варіанти відповідей

Задає розміри вікна

Побудова геометричних фігур у створеному вікні

Змінення розмірів напису

Запитання 6

Комп’ютерна програма – це

варіанти відповідей

засоби керування (кнопки, меню та ін.), засоби введення даних (поля, лічильники та ін.), засоби виведення результатів (вікно повідомлень, написи, текстові поля та ін.) тощо

алгоритм, записаний спеціальною мовою та призначений для виконання комп’ютером

Використання символів, що не входять до алфавіту мови програмування, неправильне написання словникових слів, порушення синтаксичних правил призводить до неможливості виконання комп’ютером відповідної команди.

Запитання 7

Для створення нового проєкту необхідно:

варіанти відповідей

Python - File - Run Module

Python - PythonIDLE - File - Save - F5

Python - PythonIDLE - File - New File

Запитання 8

Модуль стандартної бібіліотеки Python для створення проєкту з вікнами

варіанти відповідей

tkinter

turtle

pyglet

SDL

Запитання 9

Для створення вікна потрібно вибрати для нього ім’я та виконати команду:

варіанти відповідей

<ім’я_вікна> = Text()

<ім’я_вікна> = Tk()

<ім’я_вікна> = Button()

Запитання 10

Команда root.geometry(‘<рядок параметрів>’) виконує

варіанти відповідей

Змінення розмірів і положення кнопки

Встановлення геометричних фігур у створеному вікні

Відстань кнопки від правої межі вікна

Запитання 11

Оберіть код, який у разі натискання кнопки ОК виводить повідомлення Hello!

варіанти відповідей
Запитання 12

root.bind(‘<подія>’, <ім’я_обробника_події>) -

варіанти відповідей

це команда пов'язування обробника події з вікном, що має ім'я root

це обробник події, що відбувається з вікном

це вікно для виведення на екран текстових повідомлень

Запитання 13

Модуль для створення графічного інтерфейсу

варіанти відповідей

IDLE

tkinter

window

Запитання 14

Функція за допомогою якої створюються кнопки

варіанти відповідей

Button()

Destroy

title()

Запитання 15

Атрибути, які можна надавати кнопці:

варіанти відповідей

bg=

text=

width=

всі варіанти відповідей

Запитання 16

Атрибут, що задає колір кнопки

варіанти відповідей

text=

width=

bg=

Запитання 17

Метод,що задає місце знаходження кнопки:

варіанти відповідей

motion

geometry

plase

Запитання 18

Функція для створення напису

варіанти відповідей

tkinter

Label()

button()

Запитання 19

Команда створення напису має вигляд:

варіанти відповідей

<ім’я напису> = Label(text = ‘<текст напису>’)

<ім’я напису> = <ім’я напису>[‘<назва властивості>’] = <значення властивості>

<ім’я напису>[‘<назва властивості>’] = <значення властивості>

label = Label(text = ‘Я навчаюсь у 8 класі’)

Запитання 20

Що означає команда label[‘fg’] = ‘blue’?

варіанти відповідей

Синій колір символів

Синій колір

Синій колів форми

Синій фон

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест