8 клас Python (кнопки і написи, події). Тест 1

Додано: 30 березня 2022
Предмет: Інформатика, 8 клас
Тест виконано: 278 разів
25 запитань
Запитання 1

Модуль tkinter використовується для:


варіанти відповідей

 малювання 


 створення графічного інтерфейсу користувача 


  виведення отриманого результату на екран 


  введення програм

Запитання 2

Кожному об’єкту в бібліотеці tkinter відповідає:

варіанти відповідей

свій атрибут 

свій клас 

свій словник 

свій виняток

Запитання 3

Команда для створення вікна root має таку структуру:

варіанти відповідей

root = Tk [] 

root .Tk 

root = Tk() 

root = Tk {} 

Запитання 4

За допомогою lab1=Label (text='Всім привіт'):

варіанти відповідей

змінна набуває значення напису

створюється напис у вікні 

створюється напис на екрані 

створюється текстове поле

Запитання 5

Діалогові вікна можуть використовуватися для:

варіанти відповідей

виконання функцій 


управління об’єктами 

виведення повідомлень користувачу 

виконання програм 

Запитання 6

Для розміщення кнопки у вікні можуть бути використані методи:

варіанти відповідей

command або bind

pack() або place()

right або left

Запитання 7

Вкажіть правильне твердження.

варіанти відповідей

після параметра command записують тіло методу, що оброблятиме стандартну подію, пов'язану з елементом керування

за допомогою параметра command вказують функції, що оброблятимуть стандартні події, пов'язані з елементами керування

під час роботи програми кожен метод може виконуватися лише один раз

Запитання 8

Команда root.geometry(‘300x300’) виконує

варіанти відповідей

Задає розміри вікна

Побудова геометричних фігур у створеному вікні

Змінення розмірів напису

Запитання 9

Для створення нового проєкту необхідно:

варіанти відповідей

Python - Run - Run Module F5

Python -File-Save

Python - File - New File

Запитання 10

Комп’ютерна програма – це

варіанти відповідей

засоби керування (кнопки, меню та ін.), засоби введення даних (поля, лічильники та ін.), засоби виведення результатів (вікно повідомлень, написи, текстові поля та ін.) тощо

алгоритм, записаний спеціальною мовою та призначений для виконання комп’ютером

Використання символів, що не входять до алфавіту мови програмування, неправильне написання словникових слів, порушення синтаксичних правил призводить до неможливості виконання комп’ютером відповідної команди.

Запитання 11

Інтерфейс користувача утворюють...

варіанти відповідей

програми для розв’язування задач з різних галузей науки, техніки, виробництва, сфери побуту та ін.

дані, які потрапляють до програми від певних пристроїв, або від іншої програми, або з іншого джерела.

сукупність засобів керування, засобів введення даних, засобів введення результатів, а також методів.

Запитання 12

Кожна мова програмування має такі складові:

варіанти відповідей

алфавіт, словник, синтаксис, семантику

алгоритми, команди, речення, слова

алфавіт, слова, речення, абзаци

Запитання 13

Модуль стандартної бібіліотеки Python для створення проєкту з вікнами

варіанти відповідей

tkinter

turtle

pyglet

SDL

Запитання 14

Для створення вікна потрібно вибрати для нього ім’я та виконати команду:

варіанти відповідей

<ім’я_вікна> = Text()

<ім’я_вікна> = Tk()

<ім’я_вікна> = Button()

Запитання 15

Команда root.geometry(‘<рядок параметрів>’) виконує

варіанти відповідей

Змінення розмірів і положення кнопки

Встановлення геометричних фігур у створеному вікні

Відстань кнопки від правої межі вікна

Запитання 16

Оберіть код, який у разі натискання кнопки ОК виводить повідомлення Hello!

варіанти відповідей
Запитання 17

Яким службовим словом починають описувати функцію?

варіанти відповідей

button

front

def

parck

Запитання 18

root.bind(‘<подія>’, <ім’я_обробника_події>) -

варіанти відповідей

це команда пов'язування обробника події з вікном, що має ім'я root

це обробник події, що відбувається з вікном

це вікно для виведення на екран текстових повідомлень

Запитання 19

Для створення кнопки та пов'язування її зі змінною потрібно виконати команду:

варіанти відповідей

<ім’я_вікна> = Text()

<ім’я_вікна> = Tk()

<ім’я_кнопки> = Button()

Запитання 20

В роботі з вікнами в Пайтон існують такі події:

варіанти відповідей

KeyPress

Motion

mainloop

Button-1

Запитання 21

Подія, що викликає переміщення курсора миші по області об'єкта:

варіанти відповідей

Destroy

Button-3

Motion

Запитання 22

Атрибути, які можна надавати кнопці:

варіанти відповідей

bg=

text=

width=

всі варіанти відповідей

Запитання 23

Атрибут, що задає колір кнопки

варіанти відповідей

text=

width=

bg=

Запитання 24

Елемент вікна, за допомогою якого можна виводити текстові повідомлення

варіанти відповідей

напис

кнопка

рядок

Запитання 25

Функція для створення напису

варіанти відповідей

tkinter

Label()

button()

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест