Модуль tkinter використовується для:
Кожному об’єкту в бібліотеці tkinter відповідає:
Команда для створення вікна vik1 має таку структуру:
За допомогою nap=Label (vik1, text='Всім привіт'):
Перемикачі призначені для:
Діалогові вікна можуть використовуватися для:
Прапорці призначені для:
Для розміщення кнопки у вікні можуть бути використані методи:
Для створення кнопки потрібно виконати команду:
Вкажіть правильне твердження.
Яким службовим словом починають описувати функцію?
Команда vik1.geometry(‘300x300’) виконує
Для створення текстового поля потрібно вибрати для нього ім’я та виконати команду:
Інтерфейс користувача утворюють...
Модуль стандартної бібіліотеки Python для створення проєкту з вікнами
Для створення вікна потрібно вибрати для нього ім’я та виконати команду:
Команда root.geometry(‘<рядок параметрів>’) виконує
Оберіть код, який у разі натискання кнопки ОК виводить повідомлення Hello!
Яким службовим словом починають описувати функцію?
root.bind(‘<подія>’, <ім’я_обробника_події>) -
Для створення кнопки та пов'язування її зі змінною потрібно виконати команду:
Для розміщення кнопки у вікні можуть бути використані методи:
Об'єкт, в якому можна розмістити різні компоненти: кнопки, поля, написи,прапорці і т.д.
Модуль для створення графічного інтерфейсу
До основних властивостей вікна належать:
В роботі з вікнами в Пайтон існують такі події:
Подія, що викликає переміщення курсора миші по області об'єкта:
Атрибути, які можна надавати кнопці:
Атрибут, що задає колір кнопки
Метод,що задає місце знаходження кнопки:
Елемент вікна, за допомогою якого можна виводити текстові повідомлення
Функція для створення напису
Функція для створення текстового поля
Метод для отримання даних з текстового поля
Функція для створення перемикачів
Значення перемикача, яке буде набувати група перемикачів в залежності від вибору користувача
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома