8і Python (кнопки і написи, події)

Додано: 18 квітня 2023
Предмет: Інформатика, 8 клас
Тест виконано: 81 раз
25 запитань
Запитання 1

Модуль tkinter використовується для:


варіанти відповідей

 малювання 


 створення графічного інтерфейсу користувача 


  виведення отриманого результату на екран 


  введення програм

Запитання 2

Команда для створення вікна vik1 має таку структуру:

варіанти відповідей

vik1 = Tk [] 

vik1.Tk 

vik1 = Tk() 

vik1 = Tk {} 

Запитання 3

За допомогою nap=Label (vik1, text='Всім привіт'):

варіанти відповідей

змінна набуває значення напису

створюється напис у вікні  vik1

створюється напис на екрані 

створюється текстове поле у вікні  vik1

Запитання 4

Перемикачі призначені для:

варіанти відповідей

створення кнопок

вибору довільної кількості запропонованих варіантів

вибору одного з декількох запропонованих варіантів

для створення списку

Запитання 5

Прапорці призначені для: 

варіанти відповідей

для виведення списку варіантів

вибору довільної кількості запропонованих варіантів

вибору одного з декількох запропонованих варіантів

вибору не більше двох варіантів із запропонованих 

Запитання 6

Для розміщення кнопки у вікні можуть бути використані методи:

варіанти відповідей

command або bind

pack() або place()

right або left

Запитання 7

Для створення кнопки потрібно виконати команду:

варіанти відповідей

ім’я_змінної = Entry()

ім’я_змінної = Tk()

ім’я_змінної = Button()

Запитання 8

Яким службовим словом починають описувати функцію?

варіанти відповідей

button

front

def

parck

Запитання 9

Команда vik1.geometry(‘300x300’) виконує

варіанти відповідей

Задає розміри вікна

Побудова геометричних фігур у створеному вікні

Змінення розмірів напису

Запитання 10

Для створення текстового поля потрібно вибрати для нього ім’я та виконати команду:

варіанти відповідей

<ім’я_змінної> = Text()

<ім’я_змінної> = Tk()

<ім’я_змінної> = Entry()

Запитання 11

Модуль стандартної бібіліотеки Python для створення проєкту з вікнами

варіанти відповідей

tkinter

turtle

pyglet

SDL

Запитання 12

Об'єкт, в якому можна розмістити різні компоненти: кнопки, поля, написи,прапорці і т.д.

варіанти відповідей

форма

модуль

інтерфейс

Запитання 13

До основних властивостей вікна належать:

варіанти відповідей

title()

minsize(x,y)

color

geometry()

Запитання 14

Функція для створення напису

варіанти відповідей

tkinter

Label()

button()

Запитання 15

Функція для створення текстового поля

варіанти відповідей

Entry()

button()

label()

Запитання 16

Метод для отримання даних з текстового поля

варіанти відповідей

plase

entry

get()

Запитання 17

Шрифт та розмір шрифту визначає службове слово:

варіанти відповідей

bg

fg

font

height

Запитання 18

Властивість bg встановлює:

варіанти відповідей

шрифт символів тексту на кнопці

колір символів тексту

колір фону

стан кнопки

Запитання 19

Команда  "print"

варіанти відповідей

Виводить зображення

Виводить текст

Виводить сайт

Виводить гру

Запитання 20

У Python присвоєння позначається символом

варіанти відповідей

:=

=

==

Запитання 21

Для чого призначена функція input?

варіанти відповідей

Для виведення даних на екран

Для введення даних у програму

Для перевірки умови

Для виконання обчислень

Запитання 22

Виберіть всі значення типу int:

варіанти відповідей

2

0.0

'2'

15

2.0

-8

'123'

Запитання 23

Який розмір шрифту буде використано в написі:

lab1 = Label(root, text = 'Привіт, друже!', width = 20, font = 'Arial 10', bg = 'yellow', fg = 'grey')

варіанти відповідей

20

10

розмір шрифту не задано

Запитання 24

Якщо прапорець вибрано, то в нього в середині з'являється позначка

Запитання 25

Якщо перемикач вибрано, то в нього в середині з'являється позначка

варіанти відповідей

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест